Tips om billig utrustning

skalman77

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
Honda 600 Hornet
Tjenare,

vet inte om någon tidigare gett detta tips. Men har precis beställt nytt skinnställ. Hittade en länk på nätet till följande företag. www.fc-moto.com. Var lite skeptisk att beställa från utlandet, men kan lugnt rekomendera er som letar bra ställ till låga priser :yoparty . Fick ett Alpinestars TZ-1 för 6.733:- inklusive frakt!

Hur lång leveranstid är det?

Edit: såg nu att det gick att få sidan på engelska, 4-8 arbetsdagar var det visst. :)

Last edited:
hur mycket skiljer det ungefär i pris mot sverige då?

Beställde hela kittet (utom ställ) därifrån. Tog ca 2 veckor innan dom ens skickade beställningen, mailade som fan utan att få svar, tillslut svarade dom och frågade hur jag ville betala, jag svarade COD. 4 dagar senare ringer dom mig och frågar hur jag vill betala? :va Men sen gick det fort. Lite struliga men rekommenderas iaf, kommer garanterat att handla från dom igen.

Olika då. För jag gjorde beställningen i lördags. Mailade dem sedan på måndagen och undrade om jag kunde få sändningsnummer hos UPS så jag kunde se när paketet skulle anlända. Fick kolliid under kvällen. Kollade hela tiden när det skulle levereras på UPS hemsida.

I onsdags vid lunch dök sedan UPS upp med skinnstället - betalade till dem (COD) och sedan var det bara ut och åka :hihi . Så från beställning till leverans tog det 4½ dag! Helt ok tycker jag.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back