Oblic
Skulle inte tro så värst
http://www2.blocket.se/view/2147643.htm?l=0&c=1&city=0
Vet ej om de är någon höjdare men kanske en bra nybörjar cykel för den
pengen & försäkringen?
Vet ej om de är någon höjdare men kanske en bra nybörjar cykel för den
pengen & försäkringen?