Tips mot höstdepression

• Thread starter Thread starter hp
  • Start date Start date

hp

Stödmedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
Kände mig lite nere idag och misstänkte att en höstdepression kanske var i antågande. Tog då en stärkande sväng med motarden på eftermiddagen, och vips så fick man glädjen tillbaka. Ett tips till er som känner likadant som jag gjorde.. :)

åk till det varmaste landet för den billigaste pengen. (inte inom 3 timmars flygning).

hejdå :hej

Om inte nästa månad så efter nyårsskiftet. Om inte efter det, så har jag skitit i det... väntar även på svar från Amerikanska Ambassaden. Frågade om jag kunde bli FBI agent fast stationerad i Sverige.. :p LOL haha. Beror lite på vad dem säger.

Åka i väg är nog de bästa man kan göra... Men att sedan komma hem kan suga riktigt kraftigt det också.

HÅLLER MED FULLSTÄNDIGT!!!
bästa kuren mot höstdepression är fan en tur med motarden.

från trist bokföringssyssla hemma till en åktur!

var ute med JP en sväng runt Tullinge...
det är så jävla KUNG att bara fräsa ur gammLC4an. först asfalt senare in i skogen å sprätta lite sand =)
kan det bli bättre?!

våga motstå vintern!

börja gymma seriöst gör att man får ta ut sina aggresioner en aning i alla fall...

Jag tror helt klart på att gå i ide tills april nånting. Eventuellt vakna nån vecka eller några i februari/mars och dra till fjälls och leka lite på brädan.

I övrigt undviker jag nog gärna hela den här årstiden fullständigt. Fy satan va kasst det är med vinter.

Starksprit funkar alltid :fakta

Jobbas o sova så mycket det går!! Och när man inte gör något av det så är man så packad det bara går.. Eller skaffar Dubb till hojen för isen.....

det var fan kallt i morse när jag åkte till jobbet. +1.6 grader. :skrämd

det enda som värmde var alla gapskratt jag såg när jag hadde fuzhatz:en på mig :D

DwD skrev:
det var fan kallt i morse när jag åkte till jobbet. +1.6 grader. :skrämd

det enda som värmde var alla gapskratt jag såg när jag hadde fuzhatz:en på mig :D

Förbannat jävla kallt var det imorse. Helt klart.

Var i Orminge bor du? Har fan mitt hem i de krokarna också. Borde ju lyckats se dig nångång om du är ute och rastar motarden lite ofta.

Min lista för att motverka höstsorgen i år:
1) Köpt 250cc Enduro, kittas med dubb för israce.
2) Fixa dubb till minimoton för att kunna isåka med den också.
3) Drar till Nice på lördag, borta 1 vecka.

Det e f-n dyrt med höstdepp!

sege skrev:
Förbannat jävla kallt var det imorse. Helt klart.

Var i Orminge bor du? Har fan mitt hem i de krokarna också. Borde ju lyckats se dig nångång om du är ute och rastar motarden lite ofta.

Ormingeringen 27.

borde synas när jag åker till å från jobbet(västertorp).
brukar hälsa på sporthojjarna åxå,(gamal vana från förra hojjen) men inte alla hälsar tillbaka :rolleyes: .

var bor du någonstans, tyvärr kan man inte rasta hojjen allt för ofta.. man har ju tjej som säger nej :gråta

måste sätta på vinterklädseln i stället nu, höll fan på frysa ihjäl :o

DwD skrev:
Ormingeringen 27.

borde synas när jag åker till å från jobbet(västertorp).
brukar hälsa på sporthojjarna åxå,(gamal vana från förra hojjen) men inte alla hälsar tillbaka :rolleyes: .

var bor du någonstans, tyvärr kan man inte rasta hojjen allt för ofta.. man har ju tjej som säger nej :gråta

måste sätta på vinterklädseln i stället nu, höll fan på frysa ihjäl :o

O-ringen 76 lever jag på. Kanske har sett dig vid OKQ8 nån morgon eventuellt, eller så var det nån annan.

Hälsar du på mig så hälsar jag tillbaka, lovar! :D

sege skrev:
O-ringen 76 lever jag på. Kanske har sett dig vid OKQ8 nån morgon eventuellt, eller så var det nån annan.

Hälsar du på mig så hälsar jag tillbaka, lovar! :D

Will do, å går det så blir den en whellie åxå :bow :D

hp skrev:
Kände mig lite nere idag och misstänkte att en höstdepression kanske var i antågande. Tog då en stärkande sväng med motarden på eftermiddagen, och vips så fick man glädjen tillbaka. Ett tips till er som känner likadant som jag gjorde.. :)

Jag säger bara www.oldgames.se

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back