Tips från festivalrävar ang SwedenRock

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Imorrn bokas hotell!

Nåt tips att ta med mer än stålar, öroproppar och kamera? Är absolut ingen festivalgubbe men nu var det så många bra band + att Megadeth lirar också så jag kunde inte hålla mig. Vad tycker ni som varit dit förut?

Ha kängor, du kommer garanterat paja dina skor annars, iofs så lär du paja kängorna också, men dom håller lite mer än vanliga skor, förslagsvis stålhättor.

Hoppande folk gör ont på fötterna.

Edit: arbetskängor fungerar ypperligt.

Edit2: stvafle som vanligt. :gnissla

Last edited:
Too old för tält... jag får supa mer intensivt när jag är vaken istället.

SuperMicke skrev:
Att du missar halva festivalen om du bor hotell.

tja, jag håller faktiskt med om ovanstående, tält är mest metal.

om du sen väljer att bo på mc-campingen så får du dessutom slå upp tältet bredvid bågen.
På mc-campen är det mycket högre medelålder och därmed är det inte lika okontrollerat partaj runtomkring så man slipper ha ovälkommet besök i tältet o såna grejer.

Nicke skrev:
Imorrn bokas hotell!

Nåt tips att ta med mer än stålar, öroproppar och kamera? Är absolut ingen festivalgubbe men nu var det så många bra band + att Megadeth lirar också så jag kunde inte hålla mig. Vad tycker ni som varit dit förut?

varit på sweden rock varje år sen -97 (undantag förra året då det blev bikemeet)

Hotell är tråkigt, får man åka till staden när allt det roliga börjar, 3-4 dagar i tält klarar man bra, bara lassa bilen full med pilsner och några vattendunkar, helt klart en upplevelse om du inte varit på festival innan :)
Annars finns det ju riktig kamping precis bredvid om du vill hyra stuga eller har husvagn (dock bör du nog boka snarast för dom går som smör i solsken)

Ses där :tummenupp :yoparty

Hotell? Ligger inte ett hotell på flera mils avstånd...taxi kan bli dyrt om man ska vara där 3-4 dagar.

Hotell!!? Camping ska det va ju, annars blir det ingen festival :yoparty

2,5 mil men det går festivalbussar. I värsta fall får man väl knoppa med några 16-åriga vegantjejer. Fast såna älr man nog inte hitta på en sån här festival... :tungan
Maxxi skrev:
Hotell? Ligger inte ett hotell på flera mils avstånd...taxi kan bli dyrt om man ska vara där 3-4 dagar.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år