Tips for Tuono

lassho

Ny medlem
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
Aprilia RSV Tuono Fighter
Hei hei...

Her kommer en "norrbagge" som er helt ny her på forumet og vil si hej :)

Jeg har en rød 2003 Aprilia Tuono som jeg vil gjøre noe med. Kommer til å lakkere biken svart og gull nå i vinter. Tenkte også jeg skulle gjøre noe med fronten på den. Setter pris på om noen har noen tips.

Veldig bra forum forresten :D

Lasse
Trondheim
Norge

Her er et bilde av min skjønnhet :hihi

Bifogat

• MC Klæbu 021.jpg
    MC Klæbu 021.jpg
    48.9 KB · Visningar: 171
Last edited:
Hålla gode norman :) trondheim fin fin stad har varit där några gånger i sommar :), bor själv i järpen nära åre. Föresten vet du om aprilia affären i trondheim har skaffat någon dynobänk än?, ett stort tips är att skriva i aprilia tråden som ligger i mc forumet om tips m.m. Ska du bara göra ändra på utsendet elelr har du tänkt dig något annat också?

Tråden är den som RSV_R har länkat till.

Känner du igen huset i trondheim föresten?:)

mille_bild2.JPG

Last edited:
Lam-Kaka skrev:
Hålla gode norman :) trondheim fin fin stad har varit där några gånger i sommar :), bor själv i järpen nära åre. Föresten vet du om aprilia affären i trondheim har skaffat någon dynobänk än?, ett stort tips är att skriva i aprilia tråden som ligger i mc forumet om tips m.m. Ska du bara göra ändra på utsendet elelr har du tänkt dig något annat också?

Tråden är den som RSV_R har länkat till.

Känner du igen huset i trondheim föresten?:)

mille_bild2.JPG

Hei..

Ja, jeg ser hvor det der er. Bakklandet heter det området der. Mange finge cafeer der :)

Aprilia-forhandleren i Trondheim har montert opp dynobenken sin ja. Sikkert lurt å ringe de først og sjekke. se på www.mctuning.com
Hvis du skal bare kjøre biken din på dynobenk kan det være et alternativ å sjekke hos www.ride.as De har en dynobenk som de bruker mer enn det de på MCtuning gjør.

Wiseguy skrev:
2 gamla photoshopbilder som jag gjorde för lääänge sedan.

De bildene har jeg sett før.. Du har sikkert lagt de på apriliaforum.com engang? Blir mye penere når man får bort den orginale fronten (min mening iaf :) )

lassho skrev:
Hei..

Ja, jeg ser hvor det der er. Bakklandet heter det området der. Mange finge cafeer der :)

Aprilia-forhandleren i Trondheim har montert opp dynobenken sin ja. Sikkert lurt å ringe de først og sjekke. se på www.mctuning.com
Hvis du skal bare kjøre biken din på dynobenk kan det være et alternativ å sjekke hos www.ride.as De har en dynobenk som de bruker mer enn det de på MCtuning gjør.

De bildene har jeg sett før.. Du har sikkert lagt de på apriliaforum.com engang? Blir mye penere når man får bort den orginale fronten (min mening iaf :) )

Hur mycket kostar det i norska kr att bänka sin hoj + trima in den med pc III? ungefär.

Tips till sida med lite pling plong skruvar m.m :)
http://www.tastynuts.com/site/frameset.htm

Lam-Kaka skrev:
Hur mycket kostar det i norska kr att bänka sin hoj + trima in den med pc III? ungefär.

Tips till sida med lite pling plong skruvar m.m :)
http://www.tastynuts.com/site/frameset.htm

For å bare kjøre den på benken koster det vel 300-400 kr. Jeg har ingen aning hva det koster med trimming. Benken og det utstyret de har på Mctuning tror jeg er lite brukt. De av mine kompiser som har kjøpt pc III har gjerne kjørt til Havnen PRO tuning i norge (http://www.pro-tuning.no/) men det er 45 mil fra Trondheim :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra