Tips för resa till MGP Sachsenring!

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Hej!

Enda fördelen att bli lastgammal är att man kan tydligen ställa lite krav på presenterna...

Så min eminenta flickvän ger mig biljetter till Moto GP :banana

Nu till frågorna!

Var ska man sitta (sektion osv)?

Var ska man bo?

Hur ta sig till banan?

Finns en massa mer saker som säkert är bra att veta också så ös på!

Innan ni svarar så ska ni veta att det inte är aktuellt med något annat race än Tyskland då detta passar in i almanackan! Jag vill inte heller åka på WSBK i år(om inte du bjuder dvs)!

Tack på förhand!
Roger

Tjena jag och min polare var nere på sachsenring i somras och då bodde vi på ett vandrarhem typ 5 km från banan och de var riktigt skönt för om man vill sova så kan man inte rekommendera campingen! Varje dag så såg man folk som satts sig på läktaren och somna efter 10 min. De kan ju vara kul att kolla på racen oxå! Vi satt på sektion T2 och de var helt ok man ser slutet på start och mål rakan men om man fick önska så skulle jag ta T4 eller T3. Att ta sig till och från bana är inga problem bara att ta en taxi. Inte speciellt dyrt så de funkade super! Kan lova att de kommer bli grymt skoj!

Tjena jag och min polare var nere på sachsenring i somras och då bodde vi på ett vandrarhem typ 5 km från banan och de var riktigt skönt för om man vill sova så kan man inte rekommendera campingen! Varje dag så såg man folk som satts sig på läktaren och somna efter 10 min. De kan ju vara kul att kolla på racen oxå! Vi satt på sektion T2 och de var helt ok man ser slutet på start och mål rakan men om man fick önska så skulle jag ta T4 eller T3. Att ta sig till och från bana är inga problem bara att ta en taxi. Inte speciellt dyrt så de funkade super! Kan lova att de kommer bli grymt skoj!

Vad hette vandrarhemmet?

Något speciellt man ska kolla/prova på själva banan?

Jag kommer inte ihåg vad vandrarhemmet heter men adressen är i alla fall an der jugendherbergen 3 lichtenstein. Ganska trevligt ställe men de är ju inte precis nått lyxhotell. På banan så är de ju bara att gå runt och kicka de är inte så jättestort område så du kommer hinna med de mesta. Vi hade i alla fall turen att få biljetter till paddocken där man lyckades tjena på rossi och pedrosa!

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...