Shootaz
Real men ride naked twins
Hej alla stockholmare!
Jag har ett akut problem, jag ska nämligen dra till Stockholm och hämta en hoj nästa onsdag.
Saken är den att jag behöver få den fraktad upp till Luleå samma dag, jag har ringt runt till en massa hyrbils firmor och hört om det går att hyra en bil enkel väg mellan Sthlm och Lule och det verkar inte vara så populärt att hyra enkel väg så långt.
Samt att det inte verkar finnas hyrbilar i stockholm med dragkrok!
Samma sak gäller små lastbilar..
Ni som bor i stan har ju säkert bra tips på firmor som kan lösa mitt problem.
Alternativt så hade det varit grymt om det var nån vänlig själ som ändå är på väg uppåt den dan som man hade kunnat samåka med. Givetvis skulle jag stå för bensinen + moms.
Alla tips som kan hjälpa mig uppskattas!
Man börjat bli lite desperat här
/Martin
Jag har ett akut problem, jag ska nämligen dra till Stockholm och hämta en hoj nästa onsdag.
Saken är den att jag behöver få den fraktad upp till Luleå samma dag, jag har ringt runt till en massa hyrbils firmor och hört om det går att hyra en bil enkel väg mellan Sthlm och Lule och det verkar inte vara så populärt att hyra enkel väg så långt.
Samt att det inte verkar finnas hyrbilar i stockholm med dragkrok!
Samma sak gäller små lastbilar..
Ni som bor i stan har ju säkert bra tips på firmor som kan lösa mitt problem.
Alternativt så hade det varit grymt om det var nån vänlig själ som ändå är på väg uppåt den dan som man hade kunnat samåka med. Givetvis skulle jag stå för bensinen + moms.
Alla tips som kan hjälpa mig uppskattas!
Man börjat bli lite desperat här
/Martin