Tips ang födelsedags-väsk-köp till tjej?

• Thread starter Thread starter Art_Vandelay
  • Start date Start date
Btw, för ditt eget bästa så lär du inte lyssna på tips från tjejerna här. Någonting säger mig att deras smak och åsikter inte representerar majoriteten av kvinnorna i världen.

Inget illa ment tjejer, det är bara det att i 99% av fallen så skulle en födelsedagsbiljett till ett MotoGP antagligen innebära det hårda och abrupta slutet för deras förhållande.

Dessutom tar man inte med sig godis till godisfabriken. :fakta

.... så finns det saker som är ännu härligare that money just can't buy... :krama

Ähh, vakna upp. Alla vet redan att det inte är sant. :arsele

Är det bara jag i min cyniska värld som ser faran med att springa omkring med en svindyr väska? Ett rån-trauma kan man vara utan.

Nå, kommer ni ner till Malmö så glöm inte att lägga ner lite pepparspray och en 38:a att hålla resecheckarna sällskap. :tummenupp

1) Bor ni ihop?

2) Kör hon hoj?

Om svaret på 1 är ja och svaret på 2 är nej så skall du köpa en tankväska till henne. Fel kommer det väl att vara hur som, men du får i alla fall in något användbart i hushållet! ;)

Med tanke på att så många brudar verkar vara överens om att en snordyr handväska med initialer på är bland det finaste en man kan ge en kvinna är det inte märkligt att jämställdheten inte kommit längre och knappast lär göra det inom överskådlig tid heller.

Med tanke på att så många brudar verkar vara överens om att en snordyr handväska med initialer på är bland det finaste en man kan ge en kvinna är det inte märkligt att jämställdheten inte kommit längre och knappast lär göra det inom överskådlig tid heller.

Nämen precis Korvis, du har fattat precis!
En kille som inte ger sin tjej en designerväska om minst ett värde på två månadshyror är skit värd, så resonerar alla tjejer! :cpparty

Lugna ner dej lite va.... :pannkyss

Människan ifråga som startade denna tråd efterfrågade specifikt tips om en fin designerväska och skrev dessutom att summan inte var några pröbläm, så jag tipsade då efter något han efterfrågade i just den givna kategorin som efterfrågades.

Vidare skrev jag att det är INTE väskfan som gör det, utan om man vill överraska sin käresta så kan man göra det i oändliga variationer, hur det görs spelar inte så stor roll, utan att det görs. :kiss
Dvs tanken att man fixat något mysigt och ansträngt sig lite mer än vanligt för att göra den man tycker om lite extra gla' :krama

TS hade en fråga om ett specifikt objekt, jag svarade.
Så kom inte hit med massa jämställdhets-skitsnack och lek martyr
genom att nedlåtande syfta på att vi ladies är simpla materialist whores som inte vet vad mys och romantik är! :FU

Vidare skrev jag att det är INTE väskfan som gör det, utan om man vill överraska sin käresta så ska man göra det i oändliga variationer, hur det görs spelar inte så stor roll eftersom det ändå kommer bli fel, utan att det görs så att vi sedan kan ladda ur varenda lite ilsken PMS-hormon mot honom sedan. :kiss

Fixade ditt inlägg lite.

Nämen precis Korvis,..
.. så jag ..

Vidare skrev jag ...

..jag svarade. ..
.. vi ladies ..

Oj, vilken öm tå. Jag som inte ens citerade någon särskild eller syftade på någon. Jag var över huvud taget inte särskilt seriös men det var kul att någon ändå blev så till sig. :krama
:hihi

Jag känner mig alldeles sådär markusig som markus måste känna sig när han härjar runt på forumet.
axfpkp.gif
:markus :fakta

Last edited:
Jag känner mig alldeles sådär markusig som markus måste känna sig när han härjar runt på forumet.
axfpkp.gif
:markus :fakta

Arappappropå det, vart är han?

Har han fullt upp med att gå i parad iförd batiktunika nu veckan, viftandes på en blek regnbågslagga och sitta i ring i parken och tala känslor med sina vänner, eller är han bannad från forumet?

Arappappropå det, vart är han?

Har han fullt upp med att gå i parad iförd batiktunika nu veckan, viftandes på en blek regnbågslagga och sitta i ring i parken och tala känslor med sina vänner, eller är han bannad från forumet?

Jag saknar honom oxå lite. Har ju förfasiken fullt sjå att bekämpa kommunismen helt ensammen i OT^2 forumet nu ju :(

Vi kan köpa väskor till varandra, jag vill ha en josa!

Och sen kan vi låtsas att det är tanken som räknas, och inte prislappen eller logotypen.

Kan jag väl, men då är det du som är "reciever" efter att lampan släcks oxå! :näsblod:gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT