Kawasaki ZX-6R 636 2003
Är det nån som har en tippsensor över eller vet hur man kopplar förbi den?
Är 3stift på kontakten, en svartvit en gröngul och en vit.
Borde det inte gå att lägga stift mellan kontakterna och koppla förbi den så man får igång hojen?
Tacksam för svar
Är det nån som har en tippsensor över eller vet hur man kopplar förbi den?
Är 3stift på kontakten, en svartvit en gröngul och en vit.
Borde det inte gå att lägga stift mellan kontakterna och koppla förbi den så man får igång hojen?
Tacksam för svar