Tippa topp5 prosuperbike gåsen

Saxat från STCCs hemsida:

" Striden om tredjeplatsen sker nu mellan Henrik Stenberg, Jan Cällis
Hanson och Per Björk. De tre tampas genom större delen av racet, men
till slutvarven gör Cällis ett rejält ryck från de övriga."

Björk, du är min idol. :tummenupp
Och ännu mera när du tampas med dom "gamla rävarna". Mkt bra kört. Hade varit attans kuligt att se detta "lajv". Kommer väl på teve sen förmodar jag.

Två rätt, go Björk :yoparty

Jaja jag stack ut hakan o hade tok fel bara jimmy rätt. Grymt imponerad av björk för mindre än ett år sen 1.09.2 i r600
o grymt överlägsen. Nu 1.07.0 i kunga klassen snacka om grymt:yoparty

Nu till fajten om 2platsen i pro superbike kolla resultat listan

Pl Startnr Namn Team Märke Poäng
1 Jimmy Lindström 170
2 Henrik Stenberg 84
3 Jan Hansson 79
4 Freddy Papunen 75
5 Alexander Lundh 74

Jag sticker ut hakan igen här kommer topp 5 knutstorp

1 Stenberg
2 Papunen
3 Hansson
4 Lundh
5 Björk

JAJA han ville inte stuka tummen till uppvisningen på gåsen. kör Mårtensson
ifrån lorenzon på åsen så bjuder jag på öl. obs i torr före :tummenupp

Oscar jag är skyldig dig lite bärs kom med på nån bankörning med

www.banåkning.nu så fixar vi det :fyllisar

Last edited:
Aj aj! Berättna gärna mer när någon vet om skadorna på Borgh o Linden.
QUOTE]

Jag lyckades göra en highsider på andra varvet ur esset och slog av två ledband i foten, så det blev en hel helg på karlskoga lasarett istället för på banan.

Nu har jag fått gips upp till knät och ska ha det nu i 6 veckor, så det är tyvärr färdigåkt för den här säsongen för mig nu.

Det känns väldigt tråkigt att missa en tredjedel av säsongen det första man gjorde i år, och sedan avsluta en tredjedel för tidigt med.

Jag lyckades göra en highsider på andra varvet ur esset och slog av två ledband i foten, så det blev en hel helg på karlskoga lasarett istället för på banan.

Nu har jag fått gips upp till knät och ska ha det nu i 6 veckor, så det är tyvärr färdigåkt för den här säsongen för mig nu.

Det känns väldigt tråkigt att missa en tredjedel av säsongen det första man gjorde i år, och sedan avsluta en tredjedel för tidigt med.

Fy va trist :(

Krya på dig.

[

Fan va trist inte vart din säsong precis i år :( hört nått om Jimpa lr såg att han inte startade

Fan va trist inte vart din säsong precis i år :( hört nått om Jimpa lr såg att han inte startade

jimpa har brutit ett ben i foten, han ska vara gipsad i 4 veckor framöver enligt läkarn (jimpa säger högst 2) :crash

//jocke

Vore kul att även få reda på hur Victor mår!! Han såg inte kry ut alls... visste inte var han var.

3117837
Aj aj! Berättna gärna mer när någon vet om skadorna på Borgh o Linden.
QUOTE]

jag som tycker jag haft lite problem under säsongen... usch. Krya på dig... satsa på flera vinterkörningar istället. Du bör ju ha (eller kommer) sparat in en del cash från uteblivna körningar :)

Last edited:
Vore kul att även få reda på hur Victor mår!! Han såg inte kry ut alls... visste inte var han var.

han mår hyffsat bra, kraftig hjärnskakning och ett köttigt sår på armen som fick knytas ihop. lite stel i nacken också efter att vart startramp till seriens tyngsta förare :gnissla

efter sjukan gick jag, victor och linslus ner till tornet och kolla på videosekvensen och alla kunde konstatera att han inte skulle överlevt en sån krasch om man inte är gjord av gummi :yoparty han är odödlig säger han (peppar peppar) :)

//jocke

3117837
jag som tycker jag haft lite problem under säsongen... usch. Krya på dig... satsa på flera vinterkörningar istället. Du bör ju ha (eller kommer) sparat in en del cash från uteblivna körningar :)

Det står lite på STCC's hemsida om vad som hände med Victor... Och hur det gick för honom...
Det inte varit en särskilt trevlig helg ... Krya på er alla som haft otur..

Och Lorentzon gick det bra för...............

Hoppas Jimmy har fått en rolig styrning utomlands resten av säsongen, han ska bara köra finalen på mantorp. Så nu får nog Freddy en vinst eller två:)

Dom har valt att visa handboll istället för tydligen har juniorerna gått till VM final. Tydligen ska man visa det 23.25 istället ikväll.
Va i h*****e! Här sitter man bänkad och vad ser man.... handboll :näsblod

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...