Tippa topp 3 på SM Knutstorp

Macke skrev:
2362072 Det tror jag också! :tummenupp
Tillsammans med "The Usual Suspects" Larsson, Atthage, Carvall, Carlsson...

Sen blir det väl nån hemmaraket också... :D

Har planer på att blanda mig i där oxå....................

GSXR1100R skrev:
2362927 Varför inte då :confused:

det är lagt på hyllan som man säger för hans del. fast de har köpt en 600, vet inte hur seriöst tävlandet blir med den!

GSXR1100R skrev:
NSB

1. #44 Jimmy Lindström
2. #11 Chrille Andersson
3. #47 Fredrik Andersson

Det var inget dåligt sällskap du satt en i, ...tackar för förtroendet, men jag får nog hålla med Benny Båge, & tror att jag kommer att kriga med honom i topp 15, kanske 10 om det går riktigt bra ( kommer ju inte att släppa ERF-marginalerna helt, ...behöver en hel cykel till dom "viktiga" tävlingarna juh ! ). Sänka personliga 1.03,7 hade varit kul.

Håller en stor tumme för Chrille.A, ..att han kan få fram lite svettpärlor i Lindströms panna.

G-son i tvåfemti blir ett grymt publikrace, ...han kan hitta på vad som helst från 1-3. Hoppas på en skåning högst upp iaf !

Zoidberg skrev:
2363312 Det var inget dåligt sällskap du satt en i, ...tackar för förtroendet, men jag får nog hålla med Benny Båge, & tror att jag kommer att kriga med honom i topp 15, kanske 10 om det går riktigt bra ( kommer ju inte att släppa ERF-marginalerna helt, ...behöver en hel cykel till dom "viktiga" tävlingarna juh ! ). Sänka personliga 1.03,7 hade varit kul.

Håller en stor tumme för Chrille.A, ..att han kan få fram lite svettpärlor i Lindströms panna.

G-son i tvåfemti blir ett grymt publikrace, ...han kan hitta på vad som helst från 1-3. Hoppas på en skåning högst upp iaf !
Du kan om du vill, det är bara att gasa och blunda.

125R.
1. Rebien
2. Sturla
3. Robban G.

250R
1. Mårtensson
2. Milovanovic
3. Cajback

NSBK
1. Lindström
2. C. Andersson
3. Lorentzon

Rookieklasserna är ju som vanligt skitsvårt för det dyker alltid upp någon man inte har en aning om. Björk i Rookie600 är ju dock en lågoddsare..

Jonte VSB R-T skrev:
2364598 Är det Valmers? Hoppas hoppas...
valmers på Knudan? han orkar inte köra 50 mil enkel resa för att tävla, det ryktas att valmers skall bygga en egen bana i Karlstad, den kommer att heta valmers-ring.

Det blir en konbana utanför SBP, Muhammeds Arabtårtor & Wella Hårvax sponsrar hela kalaset.

homerone skrev:
2364650 Är det Jalle?
Jalle är numera Länsman och stolt innehavare av amatörlicens, han påstår att han lätt körde 1.03 på Knudan för ett par år sedan men vi som var med på den tiden vet varför...

The older i get the faster i was.

Ni har ALLA missat ngt i NSB...

1. Kim Jensen :tummenupp
2. Lindström
3. Chrille A
4. Lorentzon

Och glöm allt va 3:or o fyror heter.... förra året körde typ topp 10 2:or...
Miinin & jensen körde 0:or !!:tummenupp

Själv är jag sjuuuuk och slåss om att inte va sist... :näsblod

GSXR1100R skrev:
2364659 Jalle är numera Länsman och stolt innehavare av amatörlicens, han påstår att han lätt körde 1.03 på Knudan för ett par år sedan men vi som var med på den tiden vet varför...

The older i get the faster i was.

Jalles 1,03 på Knudan var väl klassiska gökurs-treor? Nästan lika legendomsusade som Zurfarens gele-treor.

Jag kommer bestämt ihåg att den gamle KISS-fanatikern kvalade i samma led som mig på knudan....

Last edited:
fezt skrev:
2364676 Ni har ALLA missat ngt i NSB...

1. Kim Jensen :tummenupp
2. Lindström
3. Chrille A
4. Lorentzon

Och glöm allt va 3:or o fyror heter.... förra året körde typ topp 10 2:or...
Miinin & jensen körde 0:or !!:tummenupp

Själv är jag sjuuuuk och slåss om att inte va sist... :näsblod
Det var ingen I NSBK som körde under 1.01 på Knutstorp förra året. Miinin snabbast med 1.01.140
Snabbast under helgen var Watz med 1.00.7 :mattias

oscar skrev:
2364544 Vet inte med Nico men jag är ganska säker på att Cajback inte dyker upp!
Då får jag revidera då.

250 R
1. Mårtensson ( någogn gång måste han ju vinna den tävlingen...)
2. G:sson
3. Harms
4. Håkansson :tungan

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti