Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Ny tävling på gång. Flera av toppnamnen är inte representerade, det har ryktats om giftiga varvtider från flera mindre namnkunniga, och det lär dölja sig en och annan nysnabb rackare i startlistorna. Låt höra, hur går det i helgen. Allt gäller vid torrföre - regn suger och är osportsligt...
Jag öppnar med min gissning (och förhoppning):
R600
1. Spyan (Tobias Larsson)
2. Jimmy Wyrén
3. DQ
Tobbe kommer att ta hem det med marginal om bara motivationen finns kvar och han inte har gett upp för året. Jimmy Kom från ingenstans och körde jävelfort på Åsen och lär ha tränat en del sen dess. Själv så är det banne mig dags för en pallplats nu, superduper-R6an trivs på långrakan och loppet är kort nog för att inte tröttheten ska ställa till det. Men kärft kommer det bli då jag ser flertalet ärkerivaler i listan.
R1000
1. Alma
2. Swedie
3. Rille
Mycket svårtippat och det beror helt på dagsformen. Drar till med en rövare...
De andra två klasserna lämnar jag till nån som har koll.
Jag öppnar med min gissning (och förhoppning):
R600
1. Spyan (Tobias Larsson)
2. Jimmy Wyrén
3. DQ
Tobbe kommer att ta hem det med marginal om bara motivationen finns kvar och han inte har gett upp för året. Jimmy Kom från ingenstans och körde jävelfort på Åsen och lär ha tränat en del sen dess. Själv så är det banne mig dags för en pallplats nu, superduper-R6an trivs på långrakan och loppet är kort nog för att inte tröttheten ska ställa till det. Men kärft kommer det bli då jag ser flertalet ärkerivaler i listan.
R1000
1. Alma
2. Swedie
3. Rille
Mycket svårtippat och det beror helt på dagsformen. Drar till med en rövare...
De andra två klasserna lämnar jag till nån som har koll.
: Jag tänkte ta Fredde Watz, förlänga honom ca en decimeter och färga kalufsen lite blond med lite (väldigt lite!) grått vid tinningarna och stoppa in honom i mitt skinnställ så han kan lotsa Britney till övertygande seger bland alla fulkittade räsrar! Men jag kanske ska fråga honom först...