Tippa SM i Linköping.

Ja! Massa ros till LMS de allt flöt på riktigt bra! Inga klagomål här.

Bästa sm-tävlingen jag varit på. Plats i depån, el hela tiden, massor med bantid för de som körde. Inga förseningar och alla pass var i stort sett intakta vad gäller längden, även efter rödflaggor.
Inte som på så många andra tävlingar där 20 minuters passen som standard vart 15-17 minuter, och vid rödflagg ibland ännu kortare.
Många många tummar upp för LMS som äntligen vågat splitta a och b-tävlingarna. Nu finns det vid två arrangemang tillräckligt med tid och körning för alla förare istället för att försöka knö in allt på en helg.
Enda som jag var med i diskussion om förbättringar var kanske några minuter kortare kval för att få lite längre race på eftermiddagen istället.
LMS har satt standarden för SM-tävlingar högt i år, hoppas SO och de andra klubbarna vågar/orkar ta efter!
Alla jag pratade med ansåg den något högre startavgiften gav mycket mer för pengarna än tidigare!

2968398 Jag tänkte i första hand på förarna som kommer till start, inte dom som bara har en SP hoj i garaget! :tungan
Nåja, om du nu måste veta så har jag faktiskt ingenting i garaget. Den står på jobbet och är snygg. För övrigt insåg jag igår att jag faktiskt inte kan köra motorcykel. Alls. Jag skiter i't.

Nåja, om du nu måste veta så har jag faktiskt ingenting i garaget. Den står på jobbet och är snygg. För övrigt insåg jag igår att jag faktiskt inte kan köra motorcykel. Alls. Jag skiter i't.
Farbror och två andra farbröder skulle ju köra NEC? Eller kanske (W)REC(K)?

Sådär ja.

Då har man provat på att vara flaggvakt på ett SM med. Postering 10 bjöd väl inte på så mkt arbete och passade allt riktigt bra för en funkizrookie som jag.

Mest vevande med blåflagg på racen.

Men fiiiii f-n va d går undan där i högern. Fasen! Reeespekt.......
Hur fasen vågar ni? Att se tex Watts varv efter varv sliiiiita upp hojjen på bakan ut på start/mål fullt med kast osv... Slå av gasen?? inte då.
Reeeeespekt...

Racing på första parkett. Gör gärna om det igen.

Skulle hellre vilja se dom splitta 2 och 4 takt... så man slipper det envisa
oljudet i depån på morgonen, när alla ska tokgasa i depån... :)

Ja, det skulle vara det eller låta skåningarna köra danska race istället så vi slipper höra er rossla gröt i depåerna :pannkyss

Men fiiiii f-n va d går undan där i högern. Fasen! Reeespekt.......
Hur fasen vågar ni? Att se tex Watts varv efter varv sliiiiita upp hojjen på bakan ut på start/mål fullt med kast osv... Slå av gasen?? inte då.
Reeeeespekt...
Fredde ut på start och mål är en höjdare. Perfekt att vara funkis då. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT