Tippa SBK premiären!

McB skrev:
Jaha, det var väl jävligt typiskt. Saknas bara att lägenheten brinner ner, sen får Murphys lag betraktas som vederlagd.

Om det är av tillräckligt stort intresse kan jag spara ner tv-streamen och koda om till lämpligt format.

xyx skrev:
Om det är av tillräckligt stort intresse kan jag spara ner tv-streamen och koda om till lämpligt format.

Det är av väldigt stort intresse, ska jag be att få meddela! :Bugar

Edit: vänta nu, vad är detta? www.worldsbk.tv verkar intressant.

Last edited:
Penguin skrev:
Jag är beredd att tippa Barros som den största floppen. Men det kan bli tvärtom också, för den delen. :gnissla
Risken finns eftersom de inte testat men å andra sidan har han ju kört Suzuka 8-timmars ett par gånger så han är ju inte helt ovan med SBK-hojar. Tror han kommer starta svagt och sedan bli starkare och hela tiden farlig i regn. Kul ska det bli.

Gustav O skrev:
Vem blir största floppen och vem kommer överraska mest?

Stiggy överraskar mest och kommer befinna sig på topp 5 placeringar under merparten av alla race under säsongen med någon enstaka pallplacering.

Är vad jag hoppas iallafall. :)

1. Troy Bayliss
2. Lorenso Lanzi
3. Chris Walker

Högoddsare ;)

DreeTman skrev:
Stiggy överraskar mest och kommer befinna sig på topp 5 placeringar under merparten av alla race under säsongen med någon enstaka pallplacering.

Vore kanon och är det en överraskning egentligen?
Vem blir årets "Lanzi"?

xyx skrev:
Ja tack :Bugar

McB skrev:
Det är av väldigt stort intresse, ska jag be att få meddela! :Bugar

Edit: vänta nu, vad är detta? www.worldsbk.tv verkar intressant.
Är det for free att hämta där? Jag såg iaf inget om pengar :va

Ymmot skrev:
Ja tack :Bugar

Är det for free att hämta där? Jag såg iaf inget om pengar :va

"LOG IN" uppe till höger, som ännu inte fungerar för att sidan är rätt ny, ser lite oroande ut. Kommer säkert vara gratis nu till att börja med så man blir lite beroende av att komma in på sidan för att se racen misstänker jag. :näsblod

Är dom smarta så förblir det gratis. Perfekt för att locka till sig sponsorer till serien med att dom får maximalt med exponering.

race 1:
1. Bayliss
2. Lanzi
3. Haga

race 2:
1. Haga
2. Lanzi
3. Barros

SS: (lite med hjärtat)
1. Charpentier
2. Gobert
3. Harms

worldsbk.tv funkar som ett arsjle i firefox,
det brukar betyda att det är riktigt slarvigt gjort.

Ska bli intressant att se hur de två bästa i STK1000 EM kommer klara sig i SS-VM. Sofuoglu har ju hamnat i det mest meriterade teamet av de två.

Van Keymeulen Didier Moto 1 Yamaha Bikersdays Yamaha YZF R6
Sofuoglu Kenan Winston Ten Kate Honda

Verkar regnat där nere när man ser tiderna på träningen. Väldig stor spridning på tiderna från typ 2.41 till 2.58. Kai Börre var 4:a eller 5:a och ingen av Stiggys förare hade någon tid.

Last edited:
Finns det någon bra anledning till varför Superbike kör två lopp och Supersport bara vurpar omkring ett lopp :va

DreeTman skrev:

Rätt än så länge! :D

@ Gustav: Nej, det känns som att han inte var långt ifrån de resultaten förra året, och nu med lite bättre uppbackning från Honda så borde det kunna gå vägen. Kul är det iallafall. :)

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!