Du då tjockis, ska inte du köra ? Har du fått ihopa K6an så har du pallplats utan probbs.helt klart kommer jonas(jonte) från götet ta en pallplats denna gång i R600. 2liter extra sopp jonas sen har du pokalen som o ta godis från barn![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du då tjockis, ska inte du köra ? Har du fått ihopa K6an så har du pallplats utan probbs.helt klart kommer jonas(jonte) från götet ta en pallplats denna gång i R600. 2liter extra sopp jonas sen har du pokalen som o ta godis från barn![]()
Du då tjockis, ska inte du köra ? Har du fått ihopa K6an så har du pallplats utan probbs.![]()
Vill minnas att din start på Knutstorp inte heller var perfekt...
Det har inte blivit någon startträning så det blir nog lika illa som vanligtMen nu är det slut på det, för i helgen kommer Sandstreams envisa träning att belönas med en kanonstart!!
Det har inte blivit någon startträning så det blir nog lika illa som vanligt![]()
Ska spöa dig på Falken istället.du dåså kommer du tvåa
![]()
HA HA...SKIT ENKELT
i Rookie 600 vinner ju ....
Jepp!fan samma här, hade med planerat att träna starter, men de får väl bli som vanligt, tappa tio platser i starten o sen köra upp sig![]()
Jepp!
Jag tycker man skulle köra med rullande start istället, klart rättvisare![]()
Jag har inte börjat med RR för att behöva springaNej, tillbaka till "spring-igångstarter"![]()
![]()
![]()
Jag tänkte köra på K2någon som har några tips på vad man ska använda för däck nu när de e så satans kallt ute??![]()
Du verkar kunna köra på vilket skit som helst. Vi som är lite långsammare tror att det beror på utrustningen så vi kör med nya svålarJag kör K1 fram och ett SC2 från -04 bak =)
Ingen aning om det är bra eller inte men det är vad jag har så det blir inte bättre än så hur som helst.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |