Tippa R1000 Gelleråsen

Mam

mam
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tärnsjö
Hoj
En blå gixxer K6
Nr:18 skrev:
Det har inte gått nåt ERF denna helgen :fatta!

Oj vad känslig tå man klev på, förlåt :huvet

Jag menar 4 timmars tävlingen som var, om nu ingen förstog... :fyllisar
Problemet är ju att Erf serien nästan är bara i skåne, förutom moirana. Men nästa år kanske vi åker lite sån.
 
Last edited:

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Sthlm
Hoj
lös
Mam skrev:
Slacket i gasviren kan ni behöva till helgen, Robban och jag har tjuvtränat hela helgen, som bästa Rookisar i Erf racet och som otroligt skärpta föråkare för lugna gruppen så är vi på gång.... :fyllisar

Matte, tänk på hälsan nu... du börjar bli gammal å ska inte åka så fort... :rolleyes:
Tänk nu oxå på att du ska orka heela racet, inte bara första tre varven. :rofl

Vi ses... :tummenupp
 

Mam

mam
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tärnsjö
Hoj
En blå gixxer K6
fezt skrev:
Matte, tänk på hälsan nu... du börjar bli gammal å ska inte åka så fort... :rolleyes:
Tänk nu oxå på att du ska orka heela racet, inte bara första tre varven. :rofl

Vi ses... :tummenupp

Ja men ska man åka race så är det lika bra att testa gränserna direkt, har ju aldeles lagom med poäng på det enda race jag liksom fegåkte runt....hm.
Ska bli en rolig helg, så ta lärdom Simon av dom lite äldre och erfarna nu.... :tummenupp

:fyllisar
 

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Sthlm
Hoj
lös
Happ..... då va de klart, bra början, slutar med en avåkning som ja räddar och SABBAR 1dm från asfaltskanten... poänglös, talanglös, arg, besviken och lite ont i ryggen och själen...
Dock glad för pappsen som fixa 3:e platsen trots en jobbig vecka med kraftig hjärnskakning. :tummenupp
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
fezt skrev:
Happ..... då va de klart, bra början, slutar med en avåkning som ja räddar och SABBAR 1dm från asfaltskanten... poänglös, talanglös, arg, besviken och lite ont i ryggen och själen...
Dock glad för pappsen som fixa 3:e platsen trots en jobbig vecka med kraftig hjärnskakning. :tummenupp

kan inte säga annat än jag håller med :huvet
 

Lasen

Bott #1 2010
Gick med
29 May 2003
Ort
Svedala/Holmeja
Hoj
Ducati 1198S -09 Kawa KLX450R -08
fezt skrev:
Happ..... då va de klart, bra början, slutar med en avåkning som ja räddar och SABBAR 1dm från asfaltskanten... poänglös, talanglös, arg, besviken och lite ont i ryggen och själen...
Dock glad för pappsen som fixa 3:e platsen trots en jobbig vecka med kraftig hjärnskakning. :tummenupp


ja han körde väldigt fint. :tummenupp

Det är synd att man själv totalt tappat förmågan att köra på regn i år. :huvet

Tycker synd om Niklas. hans hoj såg inte vacker ut.
 

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Sthlm
Hoj
lös
Lasen skrev:
ja han körde väldigt fint. :tummenupp

Det är synd att man själv totalt tappat förmågan att köra på regn i år. :huvet

Tycker synd om Niklas. hans hoj såg inte vacker ut.

Ja, verkligen pissigt för Niklas, sånt j-vla oflyt att den började studsa... :död
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
christer skrev:
Stog och kollade din uppkörning, tycker det va djävligt imponerande, synd att ejes även krävde dej som offer..................

så kan det gå när hornen växer ut lite för mkt... kunde ju ha räckt med att köra om 2st det varvet ;) 3 var väl o ta i tydligen
 

Epa

Superbike #16
Gick med
11 Aug 2003
Ort
Tärnsjö
Hoj
Wr 450, Gsxr 1000k5
Ja,ja kan inte heller annat en att hålla me :huvet
Men är också glad över att Matte körde upp sig mycke bra o höll sig på hjulen :)


fezt skrev:
Happ..... då va de klart, bra början, slutar med en avåkning som ja räddar och SABBAR 1dm från asfaltskanten... poänglös, talanglös, arg, besviken och lite ont i ryggen och själen...
Dock glad för pappsen som fixa 3:e platsen trots en jobbig vecka med kraftig hjärnskakning. :tummenupp
 

Insomnia

#76 R1000
Gick med
21 Jun 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia RSV4, Yamaha Tracer 700
Sharan skrev:
Hej alla.

Någon som kommit över en startlista...
Jag som är en riktig Rookie skulle vilje studera vilka som anmält sig, och bedömma om det finns en rimlig chans att kvala in. Ni andra som tjuvtränat kan slås om segern i år, nästa år....

Jag tippar Anders, Niklas, Rickard, Simon.

Rickard vill nog bättra på sin placering från Linköping, här finns det plats för honom att ta starten eftersom banan är bredare.

Själv skall jag försöka ta Johan, undrar om han läser detta...

Ingemar

Hann inte läsa detta innan jag stack till Gelleråsen men denna gången lyckades du inte…
Tror det står 2 – 2 i vår lilla fight så det får väl bli en femte avgörande på knutstorp… :fyllisar
Lite jobbigt att du har hemmabana… ;)

/Johan
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top