Tippa Prosuperbike Finalen Mantorp

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Jag chansar vilt i sista tippningen

Fredag i sol
1,Backlund
2,Ockelfeldt
3,Mårtensson

Fredag i blött
1,Backlund
2,Henry Sunkan wildcard
3,Ockelfeldt

Lördag i sol
1,Backlund
2,Mårtensson
3,Ockelfeldt

Lördag i blött
1,Henry Sunkan wildcard
2,Backlund
3,Ockelfeldt

Vad tror ni.....:va

Ja du får du in detta tips så borde du få en miljon :D

Heat 1
Backlund
Svensken
Pappunen pga fegar lite för att ta titeln, eller vid regn 1a.

Heat 2
Pappunen
Backlund
Mårtensson

Ja du får du in detta tips så borde du få en miljon :D

Heat 1
Backlund
Svensken
Pappunen pga fegar lite för att ta titeln, eller vid regn 1a.

Heat 2
Pappunen
Backlund
Mårtensson

Riktigt bra tippat! :tummenupp

Blir så jävla trött på producenten, eller vem fan det är som bestämmer över kameramännen.
Är det kul att se endast Backlund och Papunen hela racet? Tycker det skulle vara jävligt kul att se kampen om 3:e platsen också annat än i reprisen. Och lite fighter längre ner i ledet.

De har mycket att lära av kollegerna som dokumenterar MotoGP.

Riktigt bra tippat! :tummenupp

Blir så jävla trött på producenten, eller vem fan det är som bestämmer över kameramännen.
Är det kul att se endast Backlund och Papunen hela racet? Tycker det skulle vara jävligt kul att se kampen om 3:e platsen också annat än i reprisen. Och lite fighter längre ner i ledet.

Ja, MotoGp är ju ett bra föredöme (även om det kanske inte är bildproducenternas fel)... :död

Nu var det ju faktiskt kamp om förstaplatsen hela rejset, då är det ju inte konstigt att det blir mycket fokus på dem. Jag tycker de varierade bra.

Ja, MotoGp är ju ett bra föredöme (även om det kanske inte är bildproducenternas fel)... :död

Nu var det ju faktiskt kamp om förstaplatsen hela rejset, då är det ju inte konstigt att det blir mycket fokus på dem. Jag tycker de varierade bra.

Ja, men hur spännande är det egentligen när Papunen redan vunnit alltihop? Man behöver väl inte filma 1:an och 2:an 13½ varv av 14 när det är lika mycket kamp om 3:e, 4:e, och 5:e-platsen.

Är det inte producenten som bestämmer vilken kamera som ska sändas ifrån? :va

Jag kunde ha strypt dem under dagens MotoGP-race. Antingen är de idioter eller så har de inskrivet i sina instruktioner att de ALLTID ska filma ettan och tvåan när de går i mål (om de leder med 1 eller 15 sekunder spelar ingen roll) och ignorera en supertajt fajt om tredjeplatsen. Fy fa....

:huvet

Det är väl rätt standard att man får se segraren gå över mållinjen? I övrigt visade de ju kampen om sista pallplatsen hela tiden de sista två varven när det väl hände något så jag tycker de gjorde en bra kompromiss. Värre har man ju sett när de varv efter varv följt någon hemmaförare trots att inget händer.

Digital-TV skulle ju ge oss möjlighet att välja kamera själv. Vi är väl inte där ännu. :)

Digital-TV skulle ju ge oss möjlighet att välja kamera själv. Vi är väl inte där ännu. :)
Det fanns för ett par år sedan under F1-sändningarna (tror de sände på 6-7 olika kanaler samtidigt) men det blev nog ingen hit eftersom det försvann.

Vet inte hur många gånger jag svurit över att de gått från en spännande fajt om andra eller tredjeplatsen för att visa någon som kör bakhjul över mållinjen. Gäller för övrigt nästan alla motorsporter.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien