Tippa Pro Superbike Karlskoga

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Jag tycker Lundh är grym lite som RRens Mc´enroe killen har högt underhållnings värde :banana:banana:banana
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
tyckte också det har suttit och spolat fram och tillbaka och det låter verkligen som han säger att är konkurrensen så här dålig så kan man inte köra så här dåligt.

Kamma dig lite Lundh det är bara osportsligt att Hacka ner sina Vänner och konkurrenter. man får ju ingen större lust att handla av Tools heller :död

köp några kopplingar istället och träna starter på dragstrippen ;) :)

Ja sen är Reportern riktigt kass fan Racid kan du inte ta över bara under pro superbike kan vi inte mail bomba viasat om det :tungan

Hubbe insåg inte att han intervjuat Lundh förrän efteråt när "Nr 14" kom in i parc ferme... Oj vad pinsamt det måste varit för honom.

Lundh kunde ju frågat Hubbe vem han ville intervjua:)
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Hubbe insåg inte att han intervjuat Lundh förrän efteråt när "Nr 14" kom in i parc ferme... Oj vad pinsamt det måste varit för honom.

Lundh kunde ju frågat Hubbe vem han ville intervjua:)

Hur kan du veta det? Du var väl fortfarande på ditt sista varv då?! :hihi

/L.Ättattvarasnabbnärmanärföredetting
 

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Ort
sthlm
Hoj
2006 R6
"hubbe" eller vad han heter? Vet han vad en motorcykel är? Allvarligt bättre utan honom helt och hållet, får fan ångest och mår dåligt när jag hör han prata!

Kan inte Peter Linden ta hand om de där i stället...


filip baklunds svar på hubbes fråga om vilka däck han åker på var ändå de bästa någonsin.
"svarta runda från dunlop" är ju typ så mycke han faktiskt förstår.
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag har precis kollat intervjun 3 gånger (bara för att vara helt säker) och Alex säger "konkurrens där ut är jättedålig".

Nu har jag också kollat tre gånger och jag tycker han säger "Konkurrensen är ju'nte jättedålig"

Du får maila honom och fråga!
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
"hubbe" eller vad han heter? Vet han vad en motorcykel är? Allvarligt bättre utan honom helt och hållet, får fan ångest och mår dåligt när jag hör han prata!

Kan inte Peter Linden ta hand om de där i stället...


filip baklunds svar på hubbes fråga om vilka däck han åker på var ändå de bästa någonsin.
"svarta runda från dunlop" är ju typ så mycke han faktiskt förstår.


En finne (Lehtovirtas mek) vi mötte på Alastaro för många år sen gav Folkesson svaret: Rysk standard!
Folke: Rysk standard?
Finsk mek: Ja svarta och runda!!!!

Då självklart med finsk brytning.
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
"hubbe" eller vad han heter? Vet han vad en motorcykel är? Allvarligt bättre utan honom helt och hållet, får fan ångest och mår dåligt när jag hör han prata!

Kan inte Peter Linden ta hand om de där i stället...


filip baklunds svar på hubbes fråga om vilka däck han åker på var ändå de bästa någonsin.
"svarta runda från dunlop" är ju typ så mycke han faktiskt förstår.

Tycker att Hubbe Bergh är en skön lirare. Han har ju själv tävlat framgångsrikt i STCC och är enligt min mening en utav de skönare profilerna i cirkusen. Med lite mer koll på mc tror jag att han skulle sköta sin uppgift perfa.

Hubbe Bergh är ju för fan något av 2000-talets vanheden!:D:tummenupp
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Tycker att Hubbe Bergh är en skön lirare. Han har ju själv tävlat framgångsrikt i STCC och är enligt min mening en utav de skönare profilerna i cirkusen. Med lite mer koll på mc tror jag att han skulle sköta sin uppgift perfa.

Hubbe Bergh är ju för fan något av 2000-talets vanheden!:D:tummenupp

Njae. Hade jag varit betalande ViasatMotor-kund hade jag varit heligt förbannat. Han är ju helt inkompetent som "intervjuare" av MC i högsta klassen i landet. Vet inte ens vem han talar med, svårt att kolla nr på hojen eller ens ha såpass koll så man talar med förarna innan så man vet hur dom ser ut? Pinsamt!

Annars var sändningen lite konstig, mycket filmat från långt håll, undrar hur det kommer sig...

/ Jens
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Tycker att Hubbe Bergh är en skön lirare. Han har ju själv tävlat framgångsrikt i STCC och är enligt min mening en utav de skönare profilerna i cirkusen. Med lite mer koll på mc tror jag att han skulle sköta sin uppgift perfa.

Hubbe Bergh är ju för fan något av 2000-talets vanheden!:D:tummenupp

Coolt att någon annan gör kopplingen till Vanheden, han både ser ut och låter precis som honom, bara hatten och de korta byxorna och kavajen som saknas. :D

Hubbe har förstås inga kunskaper om mc men är grym på bilar, lättast vore väl att ha någon annan som skötte mc-biten men jag tycker inte man ska racka ner för hårt på honom (som person) om detta, fel man på fel plats bara.
 

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Ort
sthlm
Hoj
2006 R6
Som ni sa fel man på fel plats.

Vanheden som mc intervjuvare, kan inte se att de är as bra.
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Hubbe har förstås inga kunskaper om mc men är grym på bilar, lättast vore väl att ha någon annan som skötte mc-biten men jag tycker inte man ska racka ner för hårt på honom (som person) om detta, fel man på fel plats bara.

Vem ska man då racka ner på? Det är väl han som lyfter lönechecken för att kommentera (om man kan kalla det det). Då är det väl hans jobb att se till att han gör det han är anställd till.

Får han betala för att intervjua folket så är det en annan femma, då kan man inte förvänta sig någonting.

/ Jens
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Som ni sa fel man på fel plats.

Vanheden som mc intervjuvare, kan inte se att de är as bra.

Tror att om han bara vill och lär sig om mc så kommer han att sköta det skitbra. Men är det så att han fortsätter så här är det ju bättre att han byts ut. Problemet har väl varit att det var MotoGP denna helg, då det annars är kommentatorerna därifrån som kommenterat vid några tillfällen.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Oavsett skälen till varför Hubbe inte kan någonting om motorcyklar så är hans approach till sin roll helt sunkig.
Bara för att man har varit förare så bli rman inte en bra tv-person. Hans frågor är banala och ointressanta även när det gäller bilarna. Tycker jag.
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Oavsett skälen till varför Hubbe inte kan någonting om motorcyklar så är hans approach till sin roll helt sunkig.
Bara för att man har varit förare så bli rman inte en bra tv-person. Hans frågor är banala och ointressanta även när det gäller bilarna. Tycker jag.
Instämmer!
Hyr in Lindén istället, han är väl ändå på plats eftersom sonen kör.
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Vem ska man då racka ner på? Det är väl han som lyfter lönechecken för att kommentera (om man kan kalla det det). Då är det väl hans jobb att se till att han gör det han är anställd till.

STCC kanske..? Som anställt en person för att göra två jobb varav han bara har kompetens för ett. Hubbe är väl en lättsam person som gör det på sitt sätt och räcker inte det får väl STCC komplettera med någon annan.
 

blade00

Superstock #9
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Knivsta
Hoj
KTM 300 EXC -12, Kymco Agility -07, Italjet 50cc, Kawasaki 80cc -00
MC-intervjuare

Ta in LG han kan allt om alla och han är ju oxå på plats, grym intervjuare enligt mig.
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
STCC kanske..? Som anställt en person för att göra två jobb varav han bara har kompetens för ett. Hubbe är väl en lättsam person som gör det på sitt sätt och räcker inte det får väl STCC komplettera med någon annan.

Får man ett jobberbjudande får man fanimej ha självinsikt nog att tacka nej om man inte kommer lära sig ett skit om det man ska göra. :fakta

/ Jens
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top