Tippa ERF/Race 2 Anderstorp!!

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date
Det var två gånger förra året som det där inte stämde. Så den idén håller inte.

Allt i Däck vinner. Punctum Finale

På samma sätt som folk tippar Förmölen som vinnare så fort det luktar regn, så är du lika hopplöst insnöad på DonQen oavsett vilket team han kör för. Jag kräver härmed att Stockagårds inlägg raderas och att han bannas från ERF-forumet då han inte tillför mer än vad hjärtat önskar.

Medger dock att DonQens vinstchanser är betydligt större än Förmlens.

Blir spännande om alla toppteam dyker upp.

Alltid Näck, Diver, Skåneligga, Dajm-i-najt och några till har onekligen kapacitet att vinna.

På samma sätt som folk tippar Förmölen som vinnare så fort det luktar regn, så är du lika hopplöst insnöad på DonQen oavsett vilket team han kör för. Jag kräver härmed att Stockagårds inlägg raderas och att han bannas från ERF-forumet då han inte tillför mer än vad hjärtat önskar.

Medger dock att DonQens vinstchanser är betydligt större än Förmlens.

Man skall alltid tro på det lag man spelar i. Gör inte du det?

Fast jag kan ju förstå att du misströstar när folk slår sönder hojar, inte låter regnmäster köra när det ser ut att bli regn till helgen osv.

Jag kommer inbefinna mig på Anderstorp för att hjälpa alicia, men jag tror att om någon vill så kan jag köra lite ERF oxå. Dock pyntar jag inte för andras vurpor.

Så om någon behöver en förare så säg till :) Jag behöver tid i sadeln.

MC Dr lämnar w.o i sista sek :gråta , dock kommer teamet närvara med reservförare:tummenupp.

jävla kärring :mad:

Inte de som teamar med Augustini! :mad: :mad: :mad:

Du fick väl köra tillräckligt på tidsträningen på Falken :D
Alltså har du kört mer än Swedie :rolleyes:
Håll er på hjulen nu och inget mer strul så ska det nog gå bra :)

Du fick väl köra tillräckligt på tidsträningen på Falken :D
Alltså har du kört mer än Swedie :rolleyes:
Håll er på hjulen nu och inget mer strul så ska det nog gå bra :)

Jag skrev senaste året och Svennen har ju kört vartende bandag på hela jorden. :mad:
Ja träningen på Falken räcker bra till för att mata 34or på mossen imorgon. :)

J
Ja träningen på Falken räcker bra till för att mata 34or på mossen imorgon. :)

Som vanligt är mycket snack o lite verkstad i Team Hypade. Hur många varv kommer ni imon? 24? Se till att du får köra 1a stinten om du vill köra nåt.

Back