Tippa ERF Knudan 15/10

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
El grande final på Knudan ser ut att bli en duell i torrföre, kall & torr bana kommer att käka däck som dom vore gjorda av mjukost, därför tror jag att många kommer att få göra fler däckbyten än vanligt, vinner gör nog HET om dom inte tappar bromsarna igen.

Kiviks musteri är sugna på fight och allt i däck har förstärkt sitt clip-on.

1 #5 HET, Humlans Endurance
2 #41 Kiviks Musteri Racing
3 #18 Allt i Däck
4 #61 Motorport Endurace Team
5 #20 A.L.C-Endurance

Team Evil kommer att landa på 16:de plats och SOS kommer att stå hela dagen i depån med sina hjulbyten, #55 får mysko fel på hojen och tvingas att bryta loppet.

Last edited:
Strider skrev:
Och Skjerne har du uppenbarligen glömt bort. Och kommer HET två med en halvskadad gubbe o teamchefen i sadeln mer än vanligt så är det en prestation.
#55 är Skjerne :7peta

GSXR1100R skrev:
Var har du sett detta?
När jag hämtade min hoj hos G:sson för två veckor sedan sade han att han skulle köra ERF på Knutstorp på skoj. Vi pratade inte om när exakt det var, vilken serie, hoj, team och sånt. Tyckte bara att det stämde rätt bra med den här tävlingen. :va

Neutral skrev:
När jag hämtade min hoj hos G:sson för två veckor sedan sade han att han skulle köra ERF på Knutstorp på skoj. Vi pratade inte om när exakt det var, vilken serie, hoj, team och sånt. Tyckte bara att det stämde rätt bra med den här tävlingen. :va
Gsson står iaf inte med på startlistan, men vem vet :)

GSXR1100R skrev:
Gsson står iaf inte med på startlistan, men vem vet :)
Finns det startlistor med förare då? Jag hittade bara team på erf.nu och han kanske hoppar in i något av dem eller får man inte det?

Neutral skrev:
Jo, Victor Z snackade om att de skulle köra ihop.. vet dock inte om de blir av :va

#51 X-men riders räknar kallt med en topp-10 placering, att nå upp på prispallen kan dock bli tufft :Bugar

För att kompensera att vi behöver köra en trött 600:a har vi tagit in en hemlig, supersnabb 3:e förare. Ser inte vad som kan gå fel den här gången? :banana

GSXR1100R skrev:
El grande final på Knudan ser ut att bli en duell i torrföre, kall & torr bana kommer att käka däck som dom vore gjorda av mjukost, därför tror jag att många kommer att få göra fler däckbyten än vanligt, vinner gör nog HET om dom inte tappar bromsarna igen.

Kiviks musteri är sugna på fight och allt i däck har förstärkt sitt clip-on.

1 #5 HET, Humlans Endurance
2 #41 Kiviks Musteri Racing
3 #18 Allt i Däck
4 #61 Motorport Endurace Team
5 #20 A.L.C-Endurance

Team Evil kommer att landa på 16:de plats och SOS kommer att stå hela dagen i depån med sina hjulbyten, #55 får mysko fel på hojen och tvingas att bryta loppet.

Freppa skrev:
DAMN IT! Ni skulle ju vara bland dom som klotade ur sig!!!!! :mad: :huvet :4skrika
Se till att ta med HELA depåtältet denna gång, vi tänkte fixa mat åt er så att ni slipper svettiga ostmackor[tm]

En grillbuffe sitter väl bra en sådan här dag :drool

Team Evil förnekar all kännedom om EMR, eftersom EMR inte behagade dyka upp på Mo I Rana, Knutstorp eller Anderstorp. Men EMR kan få förlåtelse OM EMR dyker upp nu istället.

Micke: Kanon!

Är inte nr 64 med på din lista :confused:

Räknar med första pallplatsen för säsongen :rolleyes:

Ska bli kul att köra iallafall :yoparty

Lycka till :tummenupp

Back