Tippa ERF Anderstorp 1/10

GSXR1100R skrev:
DNF #62 Knights Racing Team (Strider låser in sig på toa eftersom det regnar och DQ mular Striders lyxräcer)

Efter som jag är med som lök mek så kommer dom att komma i mål och jag får fundera på detta med att använda doping läste i någon tidning för ett tag sen om nått som hette highside piller :va

DQ har förnedrat humlan innan det finns film på med en standar 600 :7peta och ingmar är taggad till tusen sen får vi inte glöma jokern i laget Mossberg kan komma att chocka en och annan

iaf i mål kommer #62 Knights Racing Team iaf att komma :4skrika

Va f.. ser man startfältet och teamen vart inne på ERF sida men hittar inte.

Mille-R skrev:
Ett visst VM-team vill nog ha den högsta placeringen på pallen.
Tvåa lär nog Skjern bli.

Sen kommer Rapidoracing77 att slåss hårt i bottenstriden, den tänkte vi faktiskt vinna. Jag har rekryterat 2 helt nya Roadracingäss direkt från licenskursen. Vi kommer rocka men inte rulla hoppas jag.
Jag hade nästan rätt, det blev tvärtom.
Sen vann vi bottenstriden, 2 bakom oss som kom i mål och hela 11 totalt bakom oss. En 32:a plats lyckades vi kamma hem, mina nylicensierade kollegor körde mycket bra, kan nog bli konkurrenskraftiga nästa år, dom öva o klota varsin gång under race också så nu kan dom det. Bra kört Mogge70 o Oscarwilde.

Last edited:
Vårat team strula nått införnaliskt, men det var roligt ändå. Körningen vi alla gjorde rockade! Fast ERF handlar egentligen om att vara snabb i depån.

Swedie skrev:
Vårat team strula nått införnaliskt, men det var roligt ändå. Körningen vi alla gjorde rockade! Fast ERF handlar egentligen om att vara snabb i depån.

Vilket team kör du för? Skall ni köra på Knutstorp?

Swedie skrev:
Endurance handlar inte om att vara snabb i depån, det handlar om att göra så få misstag som möjligt, väl planerade depåstopp och om man vill vinna snabba förare. Med dom 2 första kan man komma ganska bra om man har tur men aldrig i topp. :mattias

GSXR1100R skrev:
Det ser ut att bli wet-race på lördag, då blir Mumlan galen och kör 1.47 blankt, Skalman & Mårtensson häpnar.

1. #5 HET, Humlans Endurance Team
2. #18 Allt i Däck (om styret håller för Kim)
3. #55 Team Skjerne MC (kanske...)
4. #65 Malm/Persson (wild card)
5 #4 Team ProAct (om Sorpa håller sig på hjulen)
6. #98 HighSider Racing (stabila grabbar)
7. #41 Kiviks Musteri Racing (vill hålla sig på hjulen denna gång)
8. #20 A.L.C-Endurance (snabba Skåningar)
9. #76 Rapido Racing 76 (är Clabbe hel igen så)
10. #11 Team SOS Racing (om dom slipper byta bakhjul)

Du är snäll Micke! :pannkyss

Jag hade gärna sett att du fått rätt, men en i teamet ramlade av i högern efter start/mål :rodnar

GSXR1100R skrev:

Ledsen att göra dig besviken Micke... vi slutade 9a. Om vi prickat taktiken bättre hade vi nog gjort upp med Borg om 6e. Vi kommer igen på Knudan!

Gött att du tror på oss.

/N

GSXR1100R skrev:
Det ser ut att bli wet-race på lördag, då blir Mumlan galen och kör 1.47 blankt, Skalman & Mårtensson häpnar.

1. #5 HET, Humlans Endurance Team
2. #18 Allt i Däck (om styret håller för Kim)
3. #55 Team Skjerne MC (kanske...)
4. #65 Malm/Persson (wild card)
5 #4 Team ProAct (om Sorpa håller sig på hjulen)
7. #41 Kiviks Musteri Racing (vill hålla sig på hjulen denna gång)
8. #20 A.L.C-Endurance (snabba Skåningar)
9. #76 Rapido Racing 76 (är Clabbe hel igen så)
10. #11 Team SOS Racing (om dom slipper byta bakhjul)

DNF. #74 Team Evil Racing (Freppa dyker i bollhavet)
DNF #62 Knights Racing Team (Strider låser in sig på toa eftersom det regnar och DQ mular Striders lyxräcer)
Inte många rätt denna gång, svårt att tippa när 11 team gör DNF, Freppa & Team Evil imponerar med sin jämna körning,dom är inte snabbast men dom kör bra.

Freppa skrev:
Fan, jag skall rama in detta uttalande och hänga på väggen :)
Alltid lika kul att tävla mot er, ni äger i mellanstriden när vi inte är med, tror att vi får ladda ordentligt nästa år nu när ni visat att rutinen finns

Back