Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vanish skrev:Jag skulle behöva hjälp med att hitta var Tip sensorn sitter på min hoj. Jag har ingen tillgång till någon handbok, men jag tänkte att någon här kunde hjälpa mig. SH brukar ha svar på allt
Tack på förhand![]()
Matti skrev:På min kawa 04a sitter man över den. Om du går ner på huk och tittar under batterihållaren. Där sitter det en liten dosa som är lite större än en tändsticks ask. Kanske sitter där på din 99a också? På vissa märken sitter den mellan instrumenteringen och framlysen.
Neutral skrev:Tror du att din är borta eller vill du ta bort den? Det är bara en brytare så det är naturligtvis enkelt att ta bort den.
Pumpen startar med tändningen, brukar höras.
Neutral skrev:Tippsensorn har inget "minne" utan reser du hojen är allt som vanligt igen. Jag tror inte du har någon tippsensor då det är vanligast på insprutningshojar.
He he, D är dödaren på styret.Vanish skrev:Okej men han jag mekar med sa att det ska bara vara en liten knapp som man trycker in för att återställa igen. Dom på ava bubblade även om något att hojen skulle kunna ha en tip sensor. Får söka vidare iaf, tack!
Har en manual till zx6-r 00-02 bifogar en bild på det jag menar, det är [D] som jag letar efter.
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |