tio små moppefuckon.........

Skulle tänka mig att den belastat budgeten för något informations-/tamadagsprojekt riktat till högstadiet. Kanske bättre än förr då de bara körde "pogo pedagog"-bildspel från 70-talet med höga pipljud. "I puberteten brukar toon-åringen prova på olika identiteter. Piiip. Några drar sig till religiösa samfund. Piiip. Det är också vanligt att toon-åringen experimenterar med sexuella identiteter. Piiip"

ahhhhhh......va lack jag blir på alla som måste negga ner allt kul man kommer med :va , det är säkert minst hundra stycken på forumet som inte har sett den här. Den som inte gillar den här han gillar inte sporthojar. Den här videon är ju vad vi sporhojsdårar står för vettja! Ner med moppefuckona, NER med dom bara :tummenupp :banana

mb skrev:
förr då de bara körde "pogo pedagog"-bildspel från 70-talet med höga pipljud. "I puberteten brukar toon-åringen prova på olika identiteter. Piiip. Några drar sig till religiösa samfund. Piiip. Det är också vanligt att toon-åringen experimenterar med sexuella identiteter. Piiip"
"förr"? De används fortfarande...

Spiken skrev:
Kommer bli? Hallå, vart har du hållt hus de senaste 10 åren? :va
Internet-analfabet tills för ett några år sen :(
Misstänkte att den kanske inte var helt ny men det måste va en av de få hojrelaterade filmerna jag missat.
Finns den i bättre kvalle nånstans?

mb skrev:
Skämtar du?? Jag minns dom från 80- och 90-talet, men inte används de väl på 2000-talet? De är ju groteskt gamla, omoderna redan på 80-talet.
Bekant?

73_1_b.JPG
tillsammans med
00_1.JPG

Edit: någon snäll moderator som vill flytta över alla pogo pedagog-inlägg till den andra tråden?

Last edited:
Johan skrev:
För att visa hur efter man är fick jag syn på denna först idag och garva nästan läppen av mig.
http://www.holylemon.com/funny-animations/badgerbadgerbadger.html
Men gomorron... :brynad

Hoho, jag hade bara hört låten 10 små moppepojkar förut. Videon kanske man skulle använda i undervisningen. :)

För tillfället använder jag mig bland annat av en film från början av 80-talet avsedd för mc-undervisning. Bilder på öppna benbrott och en filmsekvens där man i slowmotion får se en mc krocka med en bil samtidigt som en ortopedkirurg berättar om skadorna som uppkommer har faktiskt en viss effekt även på moppefuckon... :nicka

När jag gick i 8:an hade dom slutat o spela moppepojkar för 2 år sen!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back