Tinatjejen Har KÖrkort!!!!!!!!

M:et skrev:
Härligt, GRATTIS!!!

Nu har du ingenting att skylla frånvaro från Rörken på längre.
Ta det lugnt bara så hojjen håller ihop och du får behålla körkortet. Marksyningar har vi haft så det räcker.

//M

Nej. ÄNTLIGEN slipper man tjata på handledare för att få åka!! :tummenupp
Marksyning? mjae.. tänkte föröööka att inte syna den såå noga den närmsta tiden :rolleyes:
 
WestW skrev:

nääeee.. dig kan man då aldrig veta vart man har va?! :D
Jag har aldrig varit så svettig och skitig och glad samtidigt nångång.
Tack Daniel, för din sista minuten coaching och all stöd alla de gånger jag gnällt, tjatat, skällt, vart arg, ledsen o.s.v. Ja, du vet.. :D :bow
 
Yasha skrev:
GRATTIS TINA!!!

Snart kan vi ta den utlovade turen då?!? (Om sambon lånar ut Gixxern då förstås...)
:rock :rock :rock

JAAA!
Ikväll?Imorrn? fredag?? :D
tar hojen med till s-tälje nu. (annars överlever jag nog inte en dag till)
 
Tinatjejen skrev:
JAAA!
Ikväll?Imorrn? fredag?? :D
tar hojen med till s-tälje nu. (annars överlever jag nog inte en dag till)
Grattis tjejen men räkna inte med nån tur med min flickvän på Gixxern :)

//Anders :hej
 
GRATTIS!!!

Nu vet vi vem som bjuder alla på tårta på måndag (RÖRKEN) :D ;)
Men glöm för alldel inte allt du lärt dig bara för att du har kortet i hamn! Tänk på de som lyckats bli av med det!!! :mattias
 
kortstubina skrev:
GRATTIS!!!

Nu vet vi vem som bjuder alla på tårta på måndag (RÖRKEN) :D ;)
Men glöm för alldel inte allt du lärt dig bara för att du har kortet i hamn! Tänk på de som lyckats bli av med det!!! :mattias

Hamn??? Jag har iaf mitt körkort i plånboken, i hamnen finns båtar och dylikt.
 
WestW skrev:
Det där förstår nog bara ni hel och halv danskar :tummenupp

Fritt översatt :D

Hjärtligt grattis,
det är en stor dag - om jag var i dina kläder skulle
jag omedelbart köra till Danmark - för där får man
köra nu - dygnet runt
dessutom, är det enklare att "fira" att du har körkort
- därnere kan du ta dig lite fler förfriskningar från
Tuborg - och ändå köra...

Och nej jag är inte hel eller halvdansk blev det rätt?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top