Timeout

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Tänkte bara skriva lite här....

Mitt sug för roadracing är sedan en tid tillbaka helt bortblåst. Inte ens en påsktripp till Brno kunde lindra detta, även om det var väldigt kul så var det bedrövande att se hur illa man kör när motivationen inte finns där.

Jag känner just nu att det inte finns någon som helst mening att fortsätta lägga ut massor av pengar på något som ändå inte ger mig något längre. Jag spelar sedan i december för första gången i mitt liv i ett rockband som jag känner är både jävligt bra och har rätt inställning. Jag brinner för musiken just nu, något så inihelvete, den är som en drog just nu. Dessutom har jag gjort en Chrille och gått och blivit plastfarsa. Jag vill helt enkelt fokusera på andra saker ett tag.

Kommer Chris Ash tillbaka? Ja förmodligen, kanske redan i sommar, kanske om tio år. Klart är i alla fall att jag gör det jag vill göra och när jag vill göra det. Känns någonting inte rätt så gör jag inte det. Kanske blir det lite hobbyåkning om/när suget kommer tillbaka. Hojen kommer iaf få stå kvar över sommaren.

Ha det bra alla, vi syns när vi syns! :hej

Ha det bra :pannkyss

Glöm inte att meddela när det är gig på G i Malmö-trakten.

Chris Ash skrev:
2167660 Tänkte bara skriva lite här....

Mitt sug för roadracing är sedan en tid tillbaka helt bortblåst. Inte ens en påsktripp till Brno kunde lindra detta, även om det var väldigt kul så var det bedrövande att se hur illa man kör när motivationen inte finns där.

Jag känner just nu att det inte finns någon som helst mening att fortsätta lägga ut massor av pengar på något som ändå inte ger mig något längre. Jag spelar sedan i december för första gången i mitt liv i ett rockband som jag känner är både jävligt bra och har rätt inställning. Jag brinner för musiken just nu, något så inihelvete, den är som en drog just nu. Dessutom har jag gjort en Chrille och gått och blivit plastfarsa. Jag vill helt enkelt fokusera på andra saker ett tag.

Kommer Chris Ash tillbaka? Ja förmodligen, kanske redan i sommar, kanske om tio år. Klart är i alla fall att jag gör det jag vill göra och när jag vill göra det. Känns någonting inte rätt så gör jag inte det. Kanske blir det lite hobbyåkning om/när suget kommer tillbaka. Hojen kommer iaf få stå kvar över sommaren.

Ha det bra alla, vi syns när vi syns! :hej

Du..! Lycka till med musiken, när inspiration och motivation finns så är det otroligt roligt. Keep us posted om hur det hela utvecklar sig...! :)

Det där med time out är ett bra försök, det finns annat här i livet.
har flera ggr försökt med TOUT, dock ej lyckats... :lol :rofl .
Blir bara dyrt, flera hojar i garaget varje gång, ....

Du kanske lyckas bättre än en som har dålig karraktär, dvs mig.

Ha nu kul som plastpappa och spela hårt, tungt och länge.. :tummenupp

Det låter härligt, det är helt rätt att lägga krutet på det som är betydelsefullt.

Vi ses!
Teddy

Begripligt. Men överge oss inte här på forumet bara för att du tar time out från banorna. Jag behöver ju understöd i kampen mot den amerikanska kulturimperalismen i MotoGP m.m.

Bra idé!

Jag gjorde likadant och började precis om igen efter 2 år, nu är det KUL igen!!!

Ha det bäst!

Det är nog rätt beslut, ska jag vara ärlig finns funderingarna hos mig med, men tänkte vänta till LMS-sm och se hur det känns då. Hoppas du kommer tillbaka snart.

björn.e

Tack för hälsningarna!

Jag ska posta nåt på sporthoj allteftersom våra låtar blir klara att lyssna på. Jag kommer inte försvinna från forumet heller, bara besöka det mindre frekvent.

//CA

Ge upp rocken, jag har sett den innifrån i 12 år och det är inte så fränt som det verkar och inte blir du rikare än på att köra racing. ;)

Nu backar vi bandet.
MC - bra
Rock - bra
MC & Rock - väldigt bra.
Sluta MC - obra.

Frågor?

Gustav O skrev:
2174080 Ge upp rocken, jag har sett den innifrån i 12 år och det är inte så fränt som det verkar och inte blir du rikare än på att köra racing. ;)

Jaså? Jag trodde alla som sysslade med musik var mångmiljonärer, det säger fildelarmaffian ju?

Vi får se vad som händer helt enkelt. Klart är i alla fall att bägge käkar upp ens pengar.

Chris Ash skrev:
2174377 Jaså? Jag trodde alla som sysslade med musik var mångmiljonärer, det säger fildelarmaffian ju?

Vi får se vad som händer helt enkelt. Klart är i alla fall att bägge käkar upp ens pengar.
Så är det, med bägge påståendena.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back