Tingen
Fritt irrande i moderet speed
Har idag inföskaffat ett Time Sert kit till tändstift gängorna,,innan jag börjar så..är det nån med erfarenhet som har några snedtramp jag ska undvika..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur mer ordentligt kan det bli än med en hylsa gjort för tändstift???och vem sa att jag inte tog bort locket,,,,nu har jag det kvar och det kommer att funka enligt dom som jag pratat med(bil verkstäder)Inget halvmek. Bort med toppen och gör det ordentligt.
Hur mer ordentligt kan det bli än med en hylsa gjort för tändstift???och vem sa att jag inte tog bort locket,,,,nu har jag det kvar och det kommer att funka enligt dom som jag pratat med(bil verkstäder)
suga ur spån har jag en liten sug ala tandläkare till på jobbet...
Hur mer ordentligt kan det bli än med en hylsa gjort för tändstift???och vem sa att jag inte tog bort locket,,,,nu har jag det kvar och det kommer att funka enligt dom som jag pratat med(bil verkstäder)
suga ur spån har jag en liten sug ala tandläkare till på jobbet...
kosta på dej lite ödmjukhet mot de som tar sig tid att svara på något du redan vet.
Helt klart...mitt fel..inte meningen o tack för ärliga svar,,som jag sa att ibland är man så säker att man missar dom små sakerna som gör livet lite lättare,,har redan stött på probs,,gängorna på stiftet går inte hela vägen upp utan man måste göra en försänkning,ingen big deal men en sak att tänka på
Förstår inte riktigt hur du menar men du ser till att stiftet får rätt höjd och ett ordentligt anligg mot sin bricka va? Viktigt annars får inte stiftet sitt tänkta värmetal.
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |