tillverkarnas usla hemsidor

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
nu börjar jag tröttna rejält...

är så att jag letar efter information om Yamaha TTR 600 och XT600, t.ex. kW och vad det är för skillnad på årsmodell... kan man hitta nån information om detta på Yamaha's hemsida?
NEJ, inte det minsta, inte ens i närheten då dom inte ens har kvar modellerna på sidan... tack för det.
och efter några dagars googlande tröttnar jag och ger nu fan i det.

jag är säkerligen relativt ensam om detta, men måste bara skriva av mig, känner verkligen för att slå sönder nånting då Yamaha hur simpelt som helst skulle kunnat skriva/behålla informationen på deras annars inte usla sida...
är andra tillverkares sida så här taskiga också eller är det bara Yamaha det gäller tro?

p.s har ni information om skillnaden mellan årsmodeller på TTR, samt vikt och kW på en XT600 (-01) så meddela gärna (mina reg. papper på min hoj är i en annan stad just nu)

Håller med dig annars, det är riktigt dåligt med info när man vill veta saker om hojjar, man får allt som oftast helt enkelt lita till sh.com

tillverkarna är tyvärr inte så intresserade av att hjälpa folk med gamla hojar, dom vill bara sälja nya

här finns oxå lite info: www.motorbikes.be

Tillverkarna har väl inget intresse av sina gamla produkter, det gäller ju att skapa en hype om att det nya är bättre än någonsin. :)

tack för alla svar, har lyckats hitta den information jag ville ha och behövde.

visst vill försäljarna visa upp det senaste och sälja det... men varför inte använda några få Mb till att ge service och information till, ja både trogna kunder samt nya kunder (köpa beg. alltså)? :va
dom kanske inte märkt/insett att det finns en beg.marknad :tungan :3freak

bästa tipset va nog iallafall att ställa frågan/förlita sig på SH, fungerade ju klockrent :Bugar

Sporthoj.com - världens kunskapscenter 2005 :tummenupp

Det är bara att lyfta på telefonen slå ett nummer som går till yamaha och PRATA med personen på andra linjen, det tar 10 minuter så vet du det du behöver veta, istället för att googla i 3 dar eller va du sa.

Har alla glömt bort att vi har telefon eller? hemsidor är kanske bra nångång..men telefonen är fortfarande bäst!

nu har jag googlat efter en sån där telefon, men hittar ingen... dock så kom jag in på lite forum där det snackas om att dom finns och kan användas på platser dom kallade "vardagsrummet" och "kök"... men det va inget som www.hitta.se kunde lokalisera :huvet

:rolleyes: :rofl

*edit*
telefonaffär va inget hitta.se heller kunde lokalisera :tungan
nee, det är nog bäst att hålla sig till SH :yoparty

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...