Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Estremo skrev:Var hittade du den där bilden? Jag blev lovat ett kedjeskydd i aluminium av handlaren när jag köpte hojen men sen hade visst inte hans leverantör några. Vore trevligt om någon vet något ställe där det finns så jag kan få mitt kedjeskydd nån gång.
Ska man betala för det själv så hade jag dock också gjort ett eget. Lycka till!![]()
Haha, ibland är man bra blind.Modifier skrev:Länken står på bilden.....![]()
/j
Jag tillverkade ett själv, visserligen var det till en ZX9R men det borde gå att göra en till CBR`N. Jag gjorde en gipsavgjutning av standardmodellen och formade modellen sedan efter eget tycke.Modifier skrev:Någon som har gjort det tidigare till an gammal cbr ?
Skulle vilja ha ett som ser ut som bilden ,då slipper man ju den enormt
stora innerskärmen.
Pm:a gärna...
/j
HAER skrev:Jag tillverkade ett själv, visserligen var det till en ZX9R men det borde gå att göra en till CBR`N. Jag gjorde en gipsavgjutning av standardmodellen och formade modellen sedan efter eget tycke.
Därefter gjöt jag den i glas och kolfiber.
Estremo skrev:Haha, ibland är man bra blind.
Tror tyvärr inte han är så sugen på att beställa från Tyskland så det blir till att leta vidare.
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |