Tillskott

Grattis!

En härlig känsla, man kan inte sluta att stirra på det lilla knytet med ett fånigt flin på ansiktet.

Det blir bara bättre ju äldre dom blir, man får lite mer utbyte när man kan kommunicera med de små liven.

Vår princessa fyller 8månader idag!

GRATTIS! Så ljuvligt söt hon är! Väcker ljuva minnen, av små knyten, till liv!

Grattis.
Det lät som när min tjej var gravid. Hon öppnade sig i vecka 30 och låg inne på sjukhus typ hela tiden från vecka 30 till 38.
Grymt envis min tjej, som lyckades hålla kvar barnet i 8 låååånga veckor trots att läkarna hade sagt "du kommer ha fött barnet inom 10 dagar".

Vi kom rätt fort överens om att hon ska heta Matilde, andranamn blir Ella-Stina (efter gamlingarna i släkten)

Våran lill-tjej är fortfarande inskriven på sjukhuset fast vi är hemma, så barnskötare kommer hem till oss 1gång om dan för att kolla läget. Vi har utegångsförbud med henne vilket är lite trist men fan så mycket skönare att få ligga hemma än på sjukhuset.

FUBAR skrev:
Grattis.
Det lät som när min tjej var gravid. Hon öppnade sig i vecka 30 och låg inne på sjukhus typ hela tiden från vecka 30 till 38.
Grymt envis min tjej, som lyckades hålla kvar barnet i 8 låååånga veckor trots att läkarna hade sagt "du kommer ha fött barnet inom 10 dagar".

Låter väldigt likt, vi var inne vid lucia och då sa dom att vi skulle föda lagom till jul.

Grattis Anders!!

Oj va fin hon är!

Min kompis lilla kille kom 3,5 veckor för tidigt och han var liten han också. 2400 gram och 44 cm lång. Ja eller egentligen mindre eftersom han bara var 3,5 v för tidig.

/Marielle

Grattis! Så söt hon är! Skönt att allting gick vägen trots att hon kom ut för tidigt!

Själv väntar jag med spänning på när mitt kusinbarn skall ploppa ut i juli nångång

Grattis grattis!!!
Har en son som vägde 1510gr när han föddes i v 30+5, förmodar att ni låg på neo då? hoppas allt är bra med er nya famlij iaf :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg