Tillräckligt upprensat i bak?

Ska man inte skruva ihop hojen nu när värmen börjar komma?

Detta skulle du gjort under vintern :fakta :crash

Det är ett kallgarage så det har inte gått att meka där förrän nu. Jag fryser så lätt vet du! :rodnar

Det blir ändå inget åkt på veckorna eftersom jag kommer hem så sent, så det gör inget att den står nerplockad. Den plockas ihop till helgen igen om jag bara får tag i det jag behöver till min nya skylthållare.

Vidare ska det dit miniblinkare med vitt glas. Det kommer att bli kanonfint! :D

Penguin skrev:
Det är ett kallgarage så det har inte gått att meka där förrän nu. Jag fryser så lätt vet du! :rodnar

Det blir ändå inget åkt på veckorna eftersom jag kommer hem så sent, så det gör inget att den står nerplockad. Den plockas ihop till helgen igen om jag bara får tag i det jag behöver till min nya skylthållare.

Vidare ska det dit miniblinkare med vitt glas. Det kommer att bli kanonfint! :D

Ok, då. (är ju också lättfrusen så jag har inte heller rört hojen under vintern) ;)

När jag granskar bilderna så ser jag ju att något saknas.. :skrämd
Varför har du inte skaffat ett lila depåstöd? :fakta :crash

Penguin skrev:
Nå, vad tycker ni? :D
Jag tycker det ser lite konstigt ut utan sadel och kuts. Men kommer de tillbaka och det delar du skriver om kan det inte bli annat än :tummenupp

Lite tomt ser det ju ut men det blir nog kanon när du fått ihop allt igen!! Glöm inte några skruvar nu bara :rolleyes:

Penguin skrev:

Så du kan åka till torget och posa... :squid

Last edited:
Penguin skrev:
Jag har benkoll på att alla muttrar och skruvar. :fakta
De ligger snyggt och prydligt i en liten ask under tiden.
Ordning och reda = pengar på fredag! :D

Nu är det bara jag som kan reta Kongo!
Plus dig, He he din lilla mini posör :skrämd

Så blev det:

Funderar dock på att måla metallen antingen svart eller röd (som på bilden), men har inte bestämt mig ännu....

Back