Tillbaks till motard igen...

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Börjar nu att fundera på att skaffa mig en motard igen då jag tycker det börjar gå så satans fort på vägarna med plast raketen och försäkringarna spelar ju en stor faktor också.

Har haft 2st husaberg 650 en 03 och en 04 har även åkt KTM 660 04:a

Har inte haft några problem med några av hojarna men jag gillar ju Husabergarna för deras sjuka vrid och att de är så lätta (tänker åka lite bana med)

Det jag gillade med KTM:en va att den inte behövde servas lika ofta och att den kändes mer kvalité...

Men då till frågan skla man satsa på en Husaberg 06:a eller kanske en KTM 660 05 eller 06:a??? Vill ju kunna åka på bana med den och då passar ju husabergen bäst men vill ju även busa lite också och då väger det ju över emot KTM:en.....

Har ni som kör Husaberg 650 2006 haft mycket strul med era maskiner???

///Micke

Har inte haft något strul med min hoj, startar direkt och går sjukt bra.. PM:a fall du är intresserad av att köpa den, ska byta till enduro:tummenupp

Fasen försöker febrilt byta bort min R1:a emot en motard men ingen verkar nappa...

VILL HA EN MOTARD NU..........:näsblod

///Micke

Eller så är det så att har man väl gått över till motard byter man inte tillbaka till sporthoj :) Därför få intresserade kan jag tänka mig..

Haha jag har bytt tillbaks 2ggr tidigare detta blir tredje gången gillt om man hittar något intressant...

///Micke

Fel sässong antar jag, har själv samma problem.

/D.

Det är ju nu man ställer av sporthojen och ställer på motarden, så sämre tidpunkt att byta bort en sporthoj till en motard får man nog leta efter :hihi

:hej

Hell yeah Mike! Köp cross och motard så kan vi köra sen! Grustag, motardbana, crossbana...:yoparty
När blir det :fyllisar förresten?

Fasen försöker febrilt byta bort min R1:a emot en motard men ingen verkar nappa...

VILL HA EN MOTARD NU..........:näsblod

///Micke

Kan ju lungt säga att du inte är ensam om att vilja byta, blev erbjuden 9 olika sporthojar mot min motard men ingen ville köpa rakt av så de blev inbyte istället...

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back