Börjar nu att fundera på att skaffa mig en motard igen då jag tycker det börjar gå så satans fort på vägarna med plast raketen och försäkringarna spelar ju en stor faktor också.
Har haft 2st husaberg 650 en 03 och en 04 har även åkt KTM 660 04:a
Har inte haft några problem med några av hojarna men jag gillar ju Husabergarna för deras sjuka vrid och att de är så lätta (tänker åka lite bana med)
Det jag gillade med KTM:en va att den inte behövde servas lika ofta och att den kändes mer kvalité...
Men då till frågan skla man satsa på en Husaberg 06:a eller kanske en KTM 660 05 eller 06:a??? Vill ju kunna åka på bana med den och då passar ju husabergen bäst men vill ju även busa lite också och då väger det ju över emot KTM:en.....
Har ni som kör Husaberg 650 2006 haft mycket strul med era maskiner???
///Micke
Har haft 2st husaberg 650 en 03 och en 04 har även åkt KTM 660 04:a
Har inte haft några problem med några av hojarna men jag gillar ju Husabergarna för deras sjuka vrid och att de är så lätta (tänker åka lite bana med)
Det jag gillade med KTM:en va att den inte behövde servas lika ofta och att den kändes mer kvalité...
Men då till frågan skla man satsa på en Husaberg 06:a eller kanske en KTM 660 05 eller 06:a??? Vill ju kunna åka på bana med den och då passar ju husabergen bäst men vill ju även busa lite också och då väger det ju över emot KTM:en.....
Har ni som kör Husaberg 650 2006 haft mycket strul med era maskiner???
///Micke

förresten?
blir de nog löne helgen denna månaden ska kolla med lite folk hemmifrån...