Tillbaka på skatten i December

marst060

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Honda ANF 125
Någon mer än jag här inne som har särskild deklaration och får tillbaka på skatten nu i December? Har någon sett någon utbetalning ännu? Pengarna skulle tydligen gå ut V49 men ännu har de inte synts till.

Japp, jag får också utbetalning i december men inte sett eller hört något heller nu när jag tänker efter :va

Mina pengar är insatta idag och betalas ut imorgon!
Gött då jag hade en massa tjafs med verket för ca en månad sen!!

Skatt betalas ut denna vecka eller nästa vecka, beroende på vart i sverige man /kvinna bor. :D

Detta får jag kolla upp, får man inget besked via posten utan det bara dyker upp på kontot?

Fast skattmasen gillar nog inte mig. trots att jag deklarerar jätte bra så vill skattmasen oftast tvärtom och skickar en inbetalningsblankett istället:gnissla

Du får pengarna först, sen beskedet i lådan. Om du inte ska betala för då borde du fått det redan, stålarna ska vara inne senast 12/12

Woohoo!

Jag ska hem o kolla saldot. Skatteåterbäring är det bästa som finns! Känns nästan som att man får pengar :rolleyes:

Grattis! Själv har man en momsskuld på 50 lax.

Det är väl bara att vara glad du har ju fått låna 50 lax av staten räntefritt....

Själv får jag tillbaka en hög men den är redan intecknad sedan jag impulshandlade en halv hoj förra veckan.....

Woohoo!

Jag ska hem o kolla saldot. Skatteåterbäring är det bästa som finns! Känns nästan som att man får pengar :rolleyes:

He he visst är det. Ska också kolla saldot. Man borde lägga 50 lapp i garderoben och sen hittar man det ett år senare och så känns det som man "fått" pengar som man kan bränna på nått onödigt :D

Det är väl bara att vara glad du har ju fått låna 50 lax av staten räntefritt....

Själv får jag tillbaka en hög men den är redan intecknad sedan jag impulshandlade en halv hoj förra veckan.....

Jovisst. BTW har du 50tusen att låna mig? Köper hoj imorgon så dom lånade pengarna är väck. Tror fan min revisor har räknat fel.:mad:

Wehoo! fick tillbaka 7800 kr. det jag vart förvånad över är att dom hamnade på mitt privata konto och inte företagskontot O_o Är det verkligen mina privata pengar eller vad är det frågan om?
(första gången jag får pengar tillbaka sedan jag börjat med egen firma (Enskild firma))

Fick tebax en liten slant idag, men mina förbaskade fastighetsaffärer åt upp nästan hela återbäringen. =(

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park