Tillbaka i motardträsket!

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
Sådär ja, nu har man trillat dit igen!
Polaren köpte en 660 i fredags och då gick det inte att hålla emot längre. Så på lördagen surfade man in på blocket och hittade en trevlig maskin i uppsala. Ringer på annonsen och killen är hur trevlig och seriös som helst. Bestämmer att jag ska dyka upp runt 17.00. Sagt och gjort så efter 10 mils körning är jag framme och hojen är i utlovat skick så det är inte mycket att snacka om. Lägger handpenning på hojen och den hämtas på tisdag. Känner mig ganska nöjd faktiskt.

Det är ingen som har ett slipon till salu :banana ?

Vi syns på vägarna!

//Wesslan

Edit: Hojen blev en KTM 660 - 04

Najs, grattis till hojen! Jag o polaren var och hämtade varsin 660-04 igår också :banana

skoteridioten skrev:
2214294 Grattis och välkommen tillbaka! :D

Tackar, ser att du också skaffat en "ny" cykel. Nöjd :) ?

peteR1000 skrev:
2214503 Najs, grattis till hojen! Jag o polaren var och hämtade varsin 660-04 igår också :banana

Trevligt, har på känn att det kan bli en rolig sommar
:banana

Wesslan skrev:
2213985 Sådär ja, nu har man trillat dit igen!
Polaren köpte en 660 i fredags och då gick det inte att hålla emot längre. Så på lördagen surfade man in på blocket och hittade en trevlig maskin i uppsala. Ringer på annonsen och killen är hur trevlig och seriös som helst. Bestämmer att jag ska dyka upp runt 17.00. Sagt och gjort så efter 10 mils körning är jag framme och hojen är i utlovat skick så det är inte mycket att snacka om. Lägger handpenning på hojen och den hämtas på tisdag. Känner mig ganska nöjd faktiskt.

Det är ingen som har ett slipon till salu :banana ?

Vi syns på vägarna!

//Wesslan

Edit: Hojen blev en KTM 660 - 04

Tackar, dom orden värmde! Ta nu hand om Bettan och låt henne gå hårt som hon vill :)

Sådär ja. Nu har man kört från klockan 11 och är ganska (jättemycket) öm i de bakre partiet. Men ojojoj vad roligt det är. Körde bl.a bogesund 2 ggr och det var fruktansvärt roligt :yoparty

M:et skrev:
2216480 Tackar, dom orden värmde! Ta nu hand om Bettan och låt henne gå hårt som hon vill :)

Tack själv. Efter att ha kört bogesund med den idag så MÅSTE jag ut på bana. Riktigt skoj har man haft idag. Kan det inte bli helg NU?
:hihi

Wesslan skrev:
2217477 Sådär ja. Nu har man kört från klockan 11 och är ganska (jättemycket) öm i de bakre partiet. Men ojojoj vad roligt det är. Körde bl.a bogesund 2 ggr och det var fruktansvärt roligt :yoparty

Tack själv. Efter att ha kört bogesund med den idag så MÅSTE jag ut på bana. Riktigt skoj har man haft idag. Kan det inte bli helg NU?
:hihi

Kom till Rörken nån måndag så ska du få svänga tills du spyr :) Jag lovar att det är värt de 10 milen :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman