Jag har tagit en beslut idag, tror jag... Det blir inget mer körande för min del, inte på ett par år i alla fall. Jag har funderat på det ett bra tag, även före olyckan. Det är alldeles för kul att släppa iväg de 140 hästarna jag har mellan benen (men fan vilken undebar känsla de e) och det går alldeles för fort, för ofta. Det går inte att hålla igen..
Jag är inte alls rädd för att köra igen (jag kommer att köra en gång till så fort läkarna säger att det e ok). Jag tänker på min familj och mina anhöriga, framför allt min älskade flickvän och livskamrat, hon tog detta jävligt hårt. Även om hon själv njöt när vi var ute och "drog" på vägarna tillsammans. Visst, det är en helt underbar känsla att dra iväg på två hjul, men det är inte värt det. Visst, ska man inte utsätta sig för några faror alss kan man ju lika gärna bara ligga kvar i sängen vare morgon, för det kan ju vara farligt att gå ut. Men sånna här lindriga olyckor får en att fatta att man inte odödlig, det finns liksom viktigare saker i livet. Det får en att tänka efter lite.
Och NEJ, min flickvän har inte sagt något om att jag ska sluta köra. Jag har bara funderat på egen hand. Så inga påhopp, det är tungt som det e ändå.
Men ni blir inte av med mig så lätt, jag kommer att hänga kvar här. der finns ju så många underbara människor här inne, och många roliga disskutioner att följa....
Kör med insidan kamrater, vi ses...
Har jag tagit rätt beslut, tro???