till salu fråga?????

TOKER

Dödsryttare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Indian Scout 600cc -23
bara en fråga är det fler som har svårt att sälja motarderna så här års???
fan ska kränga min wr450 reggad och allt för 46 och det är helt dött!!!
det är ju fan typ gratis ju....

Helt klart köparens marknad...
Fick min Duke 03:a, 490 mil med Sebring helsystem och Mikuni för 47k i måndags.
Helt ok måste jag säga! :tummenupp

TOKER skrev:

Bort med tolvskrapan bak och skriv att det endast är körd på söndagar vid fint väder :D

Vill du sälja så var en säljare! Dvs ge information, lite info och liknande. Här är från din annons här på sh:

rätt mycket att skriva så jag skiter i det
Miltal jadu en skvätt
Annars lycka till, tålamod är en dygn! :hihi
/mvh Johan

EDIT: Sen så tycker jag då att bilderna är fel, kanske låter klagande nu, men är harmonisk bild på hojen är vad jag själv skulle föredra. :tomten

....

behöver pengar till att byta ut min stunthoj jag har vill inte sälja egentligen men man måste ju prioretera om man inte är rik!!!

Fixx skrev:
Vad ska du ha istället... Göra ett byta mot min yzf?

är bara körd på helger typ och relativt ny kolv och den är rätt snällt behandlad och väl servad vad mer krävs???
visst sitter det en bakram med rail på men vad gör det de sliter ju inte direkt på motorn om man coastar och skrapar lite har ju också orginal grejjerna!!!

WestW skrev:
Bort med tolvskrapan bak och skriv att det endast är körd på söndagar vid fint väder :D

tog den enda bilden jag hade ska ta nya sen men varför hävda att den är kärring när den är körd som de är gjord för och är man intresserad så hör man ju av sig lite info finns ju......

Extreem_ skrev:
Vill du sälja så var en säljare! Dvs ge information, lite info och liknande. Här är från din annons här på sh:

Annars lycka till, tålamod är en dygn! :hihi
/mvh Johan

EDIT: Sen så tycker jag då att bilderna är fel, kanske låter klagande nu, men är harmonisk bild på hojen är vad jag själv skulle föredra. :tomten

Toker -> Är det den här??

3752385.jpg

Från vad kommer isf hjulen?
Varför sitter oket fram så jädra konstigt?
Hur mkt har den gått?

TOKER skrev:

Hhehehee fan va skön annons. hoppas du får den såld! :tummenupp

!!!!!!

Hjulen är ifrån en cbr600 91-95. Oket sitter längre ner för att skivan är större än orginal men dock ej 320 tror den är 280 detta gör att man inte kan distansera ut det för okets orginal fästen tar i då så därför tillverka jag en adapter till oket som flytta ner det istället för en adapter till orginal skivan vill ju ha så stor som möjligt!!!
Går säkert att göra om det till en 320 om man vill hade dock ingen lämplig skiva vid byggnationen..
Vet ej hur långt den gått då orginal hastihets mätaren nästan aldrig varit monterad.
Vet dock att ägarn innan mig hade motions kört den i skog och precis bytt kolven när jag köpte den!!!
Och jag har väl kört lite på helgerna med den går kanon fint och regelbunden olje byte så jag vågar inte ens höfta den mår i alla fall bra garage grannen är gammal yamma meck och han tycker den är i bra skick så jag är riktigt nöjd med den synd jag behöver sälja den bara :(
Supermoto skrev:
Toker -> Är det den här??

3752385.jpg

Från vad kommer isf hjulen?
Varför sitter oket fram så jädra konstigt?
Hur mkt har den gått?

Back