Till när i historien skulle du vilja resa?

28 februari 1986, korsningen Sveavägen/Tunnelgatan med videokamera. Se om det var allas vår Chrille P som lossade kanonen.

Veckan efter skulle jag lämna upplysningar som ledde till gripandet och kassera in 40 mille eller vad det nu är för belöning. In på bankkontot, resa tillbaka till nu, slappa. :tummenupp

28 februari 1986, korsningen Sveavägen/Tunnelgatan med videokamera. Se om det var allas vår Chrille P som lossade kanonen.

Veckan efter skulle jag lämna upplysningar som ledde till gripandet och kassera in 40 mille eller vad det nu är för belöning. In på bankkontot, resa tillbaka till nu, slappa. :tummenupp

Appapp. Då ändrar du på historien. :gnissla

hängt lite med Churchill hade väll vart coolt, kanske vart åskådare till Dagen D och landstigningen på Omaha Beach.

Annars verkade det någon nämnde om dinosauriesafari rätt nice!

27 april 2008, Assen (orka bry sig om gamla krig). WSS, ett av tidernas bästa motorcykelrace!
Ok då, Kennedy eller månen hade varit smutt, men inte f-n slår det Assen :yoparty

[YOUTUBE-ID]m6FYW3i59nQ[/YOUTUBE-ID]

Gamla romarriket, kanske 44 f Kr när Caesar mördades eller när Colosseum invigdes av Titus år 79.

Till år - 40 000 000 000 000 bfk...typ 24 dec med vår tidräkning..ändra evo, så kanske det skulle se annorlunda ut på jorden.

Till den dagen det klubbades i fullmäktige att Slingerbulten skulle anläggas.
Knacka på och förklara vad som kommer att hända med den 2010,räfflor och arga tanter.
Hade dom slängt ut mig?

Till den dagen det klubbades i fullmäktige att Slingerbulten skulle anläggas.
Knacka på och förklara vad som kommer att hända med den 2010,räfflor och arga tanter.
Hade dom slängt ut mig?

Näää, de skulle inte förstå vad du talar om...inte ovanligt bland politiker

Någon dag sommaren 2002 (eller var det 2001) då sporthoj.com var som det var.

Ni som minns vet vad jag pratar. Ni andra skulle inte förstå...

Då skulle jag vilja vara den "4:e" medlemmen av besättningen på Apollo 11, helt klart. Året var som bekant 1969.

Till år - 40 000 000 000 000 bfk...typ 24 dec med vår tidräkning..ändra evo, så kanske det skulle se annorlunda ut på jorden.

Hmm .... det där blir svårt. Då fanns inte Jorden. Men du kanske menar en annan Jord som fanns långt före Big-Bang. Men att ändra något ingick inte i dealen.

Last edited:
Njaa... Inte så mycket för det om man inte kan göra något mer än stirra i en vecka..

Men isåfall kanske Första Korståget när den Kristna Armén intog Jerusalem " In Gods name " liksom :)

Frankrike för runt tvåhundra år sen.
Några besök i kritaperioden till bronsåldern eller liknande vore ballt.
Bära några stenar till Stonhenge och avsluta med lite ströbesök för att slå hål på alla jävla konspirationsteorier som lever kvar sen gammalt.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...