Till minnet av Roger Lord Humungus

  • Thread starter Thread starter Riders
  • Start date Start date
Vila i frid hojbroder, vi får dragga knän i himlen sen.
 
R.I.P. Tankar till vänner & familj...
 
Kände inte Roger mer än ytligt men jag upplevde det som att vi var på god väg att bli bättre bekanta.
Han hälsade alltid och var så öppen. Själv är jag inbunden och trög. Jag upplever mig själv rentav svår att få kontakt med.
Roger och jag har åkt på samma gruppkörningar några gånger.

Senast vi träffades var på Rörken och då snackade vi hund eftersom han, glad i hågen, spatserade i depån med sin tjåliga hund.
Jag antar att Rogers hund förmodligen undrar varför inte husse kommer nån gång...


Så oerhört sorgligt det som hänt.

Robert Keskitalo.
 
Last edited:
Jag kommer att sakna att träffa på Roger när han är ute med hunden och jag kommer att sakna att träffa honom på bussen på väg till jobbet...

Du ska veta att du är saknad Rogga!!
 
Jaa du Roger...
Du dök upp som en frisk fläkt på en av Stripes körningar, och sedan på en av mina körningar.
Där höll vi stumt. :tummenupp

Nu är det bara stumt. :gråta



Vila i frid
 
Träffade honom aldrig IRL, men vi "pratade" en del här på forumet. Fick intryck av att han var en väldigt trevlig och hjälpsam person!

Vila i frid käre Ninja broder! :gråta:gråta
 
Vad trist, lärde känna dig lite grand i våras igenom norrkörningarna
Vila i frid
/Uffe
 
Ride in peace

Träffade dig aldrig irl men du var en kul kille att tjöta med här på sh. SH kommer bli tomt utan dig.

//Dafe
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top