Till minne av....

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
Ville bara lägga upp en tråd för att visa sorgen efter en god vän till mig, Rickard, som sorgligt nog valde att avsluta sitt liv för 2 veckor sedan (fick reda på det igår) :(

Han bodde i växjö de senaste åren varför jag inte träffat honom på ett tag men det är fortfarande lika sorgligt.

Mina tankar går till familj och övriga vänner.

//Peter
 
Fan vad tråkigt att höra, beklagar verkligen :(

Vet hur det känns, en polare tog livet av sig förra året.

Sådana saker känns så jäkla overkliga!
 
Mycket tråkigt när unga människor väljer att göra så, man undrar vad som kan
vara så jobbigt att man hellre avslutar sitt liv. Som sagt, mycket tråkigt.

/A
 
Beklagar sorgen.... :(
 
ivarzon skrev:

Hoppas att din vän mår bättre nu...

MvH
/M

Hm..mår bättre? Killen tog sitt eget liv...det är slut..existerar inte...mår inte....borta....slut.

Tragiskt...men så är det!
 
Matin skrev:
Hm..mår bättre? Killen tog sitt eget liv...det är slut..existerar inte...mår inte....borta....slut.

Tragiskt...men så är det!
Tror att det underförstått var menat att han skulle ha det bättre i "den nya världen".

Iaf.
R.I.P :(
 
Last edited:
Vad var det Emmi hade för text under sina inlägg förut? Vill minnas att det var tänkvärt. Alltid tragiskt när en människa bestämmer sig för att det får vara nog.
 
Spiken skrev:
Tror att det underförstått var menat att han skulle ha det bättre i "den nya världen".

Iaf.
R.I.P :(

Jo..var inte det jag tänkte på...det jag reflektera på var att det finns ingen "nya världen"...men tycker inte vi ska diskutera mer om detta, då det är ett känsligt ämne. Är djupt tragiskt det som hände...å händer flera varje år... :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top