Till minne av Dr.Bike

Status
Ej öppen för fler svar.

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Ort
Södermalm
Hoj
ingen än så länge...
Jag är helt stum! Jag och Bike pratade en hel del ett tag, men hann tyvärr aldrig ses. Han var en fin människa och bra att prata med. Och så ser jag detta! Usch! Är uppriktigt chockad och ledsen. Känns helt sjukt! Bidrar gärna med en slant.

Helt stum som sagt. Helt slut på ord. Jag hade sett fram emot att träffa dig Bike. Det skär i hjärtat att behöva vänta så länge nu. Vila i frid vännen!
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Klart att man ställer upp, den karl har fått mig inkl. många andra att spara många slantar med sin kunskap och erfarenheter så klart man bidrar och hänger gärna på denna fina tanke.
 

Laban

obotligt nyfiken
Gick med
11 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
CBX600
Jag är gärna med på en insamling. Strokeförbunder låter som en bra idé. Blodpropp/hjärnblödning drabbar många varje år och det behövs satsningar på både behandling och eftervård.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Eftersom jag inte får ngt svar från Pucken så går jag imorrn och fixar ett girokonto och dom som vill kan sätta in där gör det så gör vi en donation i P-A's minne...dom som vill göra sina egna donationer gör det...
Det är ingen idé att göra det krångligt! Tanken är ju att det skall vara något som alla kan vara med på.
 

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
Doktorn minne ska ristas i sten!
Jag är på...
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Det fixar jag gärna eller nån annan men då måste jag veta vad Pucken menar med sina kryptiska inlägg...
Hur som helst så grejjar jag konto imorrn

Det var fan vad bråttom en del har.
Det tar tid att göra något riktigt bra till P-A.
Kamikaze Kid kommer med svar under dagen.
 
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Det var fan vad bråttom en del har.
Det tar tid att göra något riktigt bra till P-A.
Kamikaze Kid kommer med svar under dagen.

Det var fan vad du är långsam...det handlar om att du kan delge oss vad du gör när du avbryter allt annat? Inte så svårt att hajja va?
Det kan ju inte vara så svårt att fixa ett svar? Om man inte vill vara lite svår vill säga.

Gör er grej nu grabbar...så drar jag mig tillbaka här.

Vif P-A
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Pia här, vill tacka

Det var fan vad du är långsam...det handlar om att du kan delge oss vad du gör när du avbryter allt annat? Inte så svårt att hajja va?
Det kan ju inte vara så svårt att fixa ett svar? Om man inte vill vara lite svår vill säga.

Gör er grej nu grabbar...så drar jag mig tillbaka här.

Vif P-A

Hej alla där ute har inte orkat med att gå in och titta så mycket på alla fina hälsningar. Nu i kväll blev det en liten stund över. Vill passa på att tacka issi och Mindraper här på SH för penningåva till stroke-förbundet. Det var verkligen fint av Er. Och med detta vill jag bara säga än en gång att Per-Arnes Dr.bikes önskan var jusst detta. Han var ju verkligen inte något för stenar. Varma hälsningar till Er alla PIA.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Hej alla där ute har inte orkat med att gå in och titta så mycket på alla fina hälsningar. Nu i kväll blev det en liten stund över. Vill passa på att tacka issi och Mindraper här på SH för penningåva till stroke-förbundet. Det var verkligen fint av Er. Och med detta vill jag bara säga än en gång att Per-Arnes Dr.bikes önskan var jusst detta. Han var ju verkligen inte något för stenar. Varma hälsningar till Er alla PIA.

första inlägget är nu ändrat.
Pg. 90 05 30-7 till strokeförbundet

Alla frågor om varför kan vi ta någon annanstans
 

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Efter ha fått ett förslag av Pucken så lägger jag upp detta här och ser om det får något medhåll.

Man sätter in minimum 100:- på Strokeförbundet Går in på Gåva och skriver i erforderliga uppgifter.
Då är man berättigad till en dekal för att sätta på sin Mc eller vad man nu vill.
En minnesdekal som ser bra ut utan att för den skull vara allt för iögonfallande.
Vill man ha 2 så sätter man in 200:-
Den ser ut som följer och är skuren gör en diskret och ren look.
 

Bifogat

  • Dr Bike vers2 copy.jpg
    Dr Bike vers2 copy.jpg
    109.6 KB · Visningar: 209

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Efter ha fått ett förslag av Pucken så lägger jag upp detta här och ser om det får något medhåll.

Man sätter in minimum 100:- på Strokeförbundet Går in på Gåva och skriver i erforderliga uppgifter.
Då är man berättigad till en dekal för att sätta på sin Mc eller vad man nu vill.
En minnesdekal som ser bra ut utan att för den skull vara allt för iögonfallande.
Vill man ha 2 så sätter man in 200:-
Den ser ut som följer och är skuren gör en diskret och ren look.

Fin Henrik...verkligen :)
 

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Hudiksvall
Hoj
Yamaha R1 -08
Efter ha fått ett förslag av Pucken så lägger jag upp detta här och ser om det får något medhåll.

Man sätter in minimum 100:- på Strokeförbundet Går in på Gåva och skriver i erforderliga uppgifter.
Då är man berättigad till en dekal för att sätta på sin Mc eller vad man nu vill.
En minnesdekal som ser bra ut utan att för den skull vara allt för iögonfallande.
Vill man ha 2 så sätter man in 200:-
Den ser ut som följer och är skuren gör en diskret och ren look.

Riktigt bra idé! :tummenupp
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
För att det skall bli riktigt tydligt tycker jag att moderator tar bort den här tråden så lägger H eller P upp loggan och infon i en ny tråd? Hoppas det låter bra för alla...synd om man skall traggla sig genom denna tråd för att komma till informationen man behöver!

Jag tycker att det är en jättebra idé grabbar!
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Fin Henrik...verkligen :)

Sorry att du fick vänta.:)
Ville inte skriva eller komma med spekulationer på vad som kan passa eller inte.
Dekalerna är 90 mm i diameter och finns i silver och graphitgrå.



Nu jävlar ser alla till och donera på girot eller Strokeförbundet.
Donera stort och gör P-A stolt !:fakta
 
Last edited:

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Såg på Strokeförbundet att man ville ha mottagaradress för att skänka pengar.
Lämpligt är väl att vi ordnar begravningsbyråns adress eller?
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Top