Nursey
Utan lem
Pia har meddelat att donationer kan göras till Strokeförbundet i P-A's namn och minne.
Pg. 90 05 30-7
Mvh Shirin
Pg. 90 05 30-7
Mvh Shirin
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tråden ligger på helt rätt ställe, finns inget annat forum den passar bättre i. Jag tror bara inte många aktivt går in i minneslund-forumet för att titta. Utan när tråden syns på förstasida, så kommer det in folk.Ingen som skriver ngt...kanske inte tråden lämpar sig i detta forum? :S vad tycker moderator? Skall vi flytat tråden?
Okej vad bra..började undra om jag gjort en tabbe
Jag skall ordna ett girokonto för jag har hört att man kanske inte skall slänga ut sitt kontonummer på nätet. Har just varit utomlands och har berg av jobb på skrivbordet. Skall abeta undan vad jag kan idag och sedan fixa kontot imorrn, men det kommer!
Mvh![]()
Kan meddela att det skissas på ett minne i en anda som tilltalat P-A.
Det kommer bli en kombination av donation/minnesmärke.
Återkommer efter påsk när detta är klart.
Tack alla för förslagen.
Donation till strokeförbundet och krotege!
Kände inte Dr.Bike men läste i minneslunden och jag kom på mig själv att jag länge tänkt donera till strokeförbundet. Gick genast in och donerade efter att jag läst om Dr.Bike i minneslunden.
Donerar gärna mer och en krotege för en person som varit så betydelsefull för så många här på sporthoj känns väl helt rätt.
Nu har jag iof fått klartecken att både Pia och PA's syster vill att vi samlar in och donerar till någon form av välgörenhet. Du kanske kan förklara för oss andra vad du planerar och inte bara storma in och avbryta allt?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |