Till minne av Dr.Bike

Status
Ej öppen för fler svar.
Som jag sagt i tidigare tråden jag kände honom inte men ställer gärna upp på nån träff o snackar kanske donera till smc skadefond i hans namn?

Hitta nåt o skänka en slant till så är jag med. Träffade honom aldrig, men han hörde hit på nåt sätt.

har inte heller träffat honom men han har hjälpt mig med min kawasaki genom ett inlägg här på SH.

jag lägger en slant till det ovan nämda.

må han vila i frid.

Jag skulle gärna se en kortege så snart det finns möjlighet.

Pia; Vill du åka med på min hoj?

Patrik; skulle du vilja köra min hoj?

Jag vet att min hoj betytt otroligt mycket för PA.

Jag måste bara hitta nyckeln... PA skällde alltid på mig och sa att jag skulle vara rädd om nyckeln för det finns bara en... Jag har aldrig tappat bort den hittills men nu är den spårlöst försvunnen! Kanske finns det en mening med det...

Tack för att du alltid varit så godhjärtad, alltid funnits där! Vem ska jag nu fråga om däcktrycket?

Du är mycket saknad kära vän!

Jag vill gärna vara med och bidra på något sätt, en betydelsefull slant.
Han har visat stor intresse för blod och organdonation. Jag tycker att det ska återspegla vad pengarna ska gå till. (Eller Stroke) Det visar att Motorcyklister är intresserade av Livet.
Jag vill att vi ska visa hur mycket känslor vi har innanför våra skinnställ. Dr.Bike har verkligen kommit innanför våra hårda skal och lättat på våra känslor och ödmjukhet.

Tack för toppen du gjorde i ordning till mig. Som du kallade "Nyplöjd åker" ;-)

Tänker på dig!
Mats

Jag skänker gärna en slant.

Tycker att en donation till strokeförbudet är ett mycket klokt alternativ.

Ingen som skriver ngt...kanske inte tråden lämpar sig i detta forum? :S vad tycker moderator? Skall vi flytat tråden?
Tråden ligger på helt rätt ställe, finns inget annat forum den passar bättre i. Jag tror bara inte många aktivt går in i minneslund-forumet för att titta. Utan när tråden syns på förstasida, så kommer det in folk.

Jag tycker väl att det kan utgå en kortege kanske i ära för Dr.Bike. Han har berört många!

Okej vad bra..började undra om jag gjort en tabbe :gnissla

Jag skall ordna ett girokonto för jag har hört att man kanske inte skall slänga ut sitt kontonummer på nätet. Har just varit utomlands och har berg av jobb på skrivbordet. Skall abeta undan vad jag kan idag och sedan fixa kontot imorrn, men det kommer!

Mvh :nurse

Jag är med oavsett vad familjen vill att pengarna ska gå till. Kanske blir det nog till både en sten och en meningsfull donation?

Okej vad bra..började undra om jag gjort en tabbe :gnissla

Jag skall ordna ett girokonto för jag har hört att man kanske inte skall slänga ut sitt kontonummer på nätet. Har just varit utomlands och har berg av jobb på skrivbordet. Skall abeta undan vad jag kan idag och sedan fixa kontot imorrn, men det kommer!

Mvh :nurse

Kan meddela att det skissas på ett minne i en anda som tilltalat P-A.
Det kommer bli en kombination av donation/minnesmärke.

Återkommer efter påsk när detta är klart.

Tack alla för förslagen.

Kan meddela att det skissas på ett minne i en anda som tilltalat P-A.
Det kommer bli en kombination av donation/minnesmärke.

Återkommer efter påsk när detta är klart.

Tack alla för förslagen.

Nu har jag iof fått klartecken att både Pia och PA's syster vill att vi samlar in och donerar till någon form av välgörenhet. Du kanske kan förklara för oss andra vad du planerar och inte bara storma in och avbryta allt?

Donation till strokeförbundet och krotege!

Kände inte Dr.Bike men läste i minneslunden och jag kom på mig själv att jag länge tänkt donera till strokeförbundet. Gick genast in och donerade efter att jag läst om Dr.Bike i minneslunden.
Donerar gärna mer och en krotege för en person som varit så betydelsefull för så många här på sporthoj känns väl helt rätt.

Last edited:
Kortege

Kortege tycker jag känns rätt, har ju flera syften bla minnas Dr Bike och att visa att sporthojstokar bara är vanliga människor och inga monster.

Donation till strokeförbundet och krotege!

Kände inte Dr.Bike men läste i minneslunden och jag kom på mig själv att jag länge tänkt donera till strokeförbundet. Gick genast in och donerade efter att jag läst om Dr.Bike i minneslunden.
Donerar gärna mer och en krotege för en person som varit så betydelsefull för så många här på sporthoj känns väl helt rätt.

Nu har jag iof fått klartecken att både Pia och PA's syster vill att vi samlar in och donerar till någon form av välgörenhet. Du kanske kan förklara för oss andra vad du planerar och inte bara storma in och avbryta allt?

Eftersom att det är "Nursey" som har fått klartecken från släckten så anser jag att det är henne informationen ska gå igenom. Alltså ordförande.
Det vore synd om det blir en massa småinsamlingar här och där.
Självklart ska hon få hjälp med jobbet för att det ska bli utfört på ett effektivt och kraftfullt sätt.

Tack för att du ställer upp och gör det här, "Nursey".
:Bugar:Bugar:Bugar

Mats

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT