Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias skrev:Nej, gullet. Det var jag.
Rigge skrev:Fuelmedias banner då? Varför är den borta? Vi säljer ju inget.
Mattias skrev:Nej, gullet. Det var jag. För att du/ni/whatever beter dig/er som idioter. Känner du dig utanför? Jag har ju sagt att du är välkommen om du kan bete dig som folk. Då ska du till och med få ett nytt nick.
Jag är inte någons ängel, men Mattias gjorde en dum grej mot mig i Mars förra året som jag inte tänker ha överseende med. Nu gör han samma sak mot någon annan.Swedie skrev:idiot...
du far inte iceman att se battre ut om det nu ar sa att du ar hans angel som forsoker renspa honom.
Det har funkats delvis, men fortfarande bannern han anvande var inte enligt regler ...
Rigge, skickade dig just ett PM med forklaring.
Inga banners som bryter sporthoj's design tillats. Inte heller 468x60 banners (mindre gar bra).
Iceman har besokt sidan.. tror han kommer skriva natt mindre vackert snart.. vore trist. Ville fa han att inse att regler ar regler och dem ar till att foljas. Respekteras dem inte sa blir det banning.
Jag foljer regler pa andras hemsidor...
Mattias skrev:Då gör vi så här:
Eftersom dessa gossar uppenbarligen inte har något bättre för sig än att känna sig underlägsna och förnedrade, tar vi bort dem. Naturligtvis kommer de tillbaka, anonymizers är ju jättebra, men då får vi ta bort dem igen. Och igen, och igen, och igen. Vi får se vem som tröttnar först. Är ni med på det, tuffingar?
idiot #3 skrev:Jag är inte någons ängel, men Mattias gjorde en dum grej mot mig i Mars förra året som jag inte tänker ha överseende med. Nu gör han samma sak mot någon annan.
I dina regler står det KOMERSIELLT då är väl knappast icemans banner komersiell, eller hur?
idiot #3 skrev:...man har ju ett jobb att gå till.
Swedie skrev:Vad jag sag, sa var det en kommersiell banner. Den hade en gron bakgrund...
Posta bannern igen.. jag kanske gjorde fel.. men jag tror inte det.
Konstigt att pga av att jag bannade Iceman en dag sa forsvann lanken fran iceman.se till sporthoj.com... hmm. Troligen ren slump.
talar du av egen erfarenhet?Mattias skrev:Ja, vad ska jag säga? Jag är överraskad och förvånad. Är du säker på att det är ett jobb? Inget dagcenter?
Vad är detta för larv, i mars förra året? Är du 12 år gammal?idiot #3 skrev:Jag är inte någons ängel, men Mattias gjorde en dum grej mot mig i Mars förra året som jag inte tänker ha överseende med. Nu gör han samma sak mot någon annan.
idiot #3 skrev:--- snip --- men Mattias gjorde en dum grej mot mig i Mars förra året som jag inte tänker ha överseende med. --- snip ---
Rundningsmärke skrev:Vad är detta för larv, i mars förra året? Är du 12 år gammal?
Det finns ingen regel som säger att man inte får kritisera,
om du gör det från ditt riktiga nick kanske man kan ta dig på allvar.
/A
Och ditt riktiga nick är?idiot #3 skrev:Mitt riktiga nick är bannat av mattias
Rundningsmärke skrev:Och ditt riktiga nick är?
/A
Det är väl skitsamma nu?Rundningsmärke skrev:Och ditt riktiga nick är?
/A
idiot #3 skrev:Det är väl skitsamma nu?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |