Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
Hur löser ni som kör rookie däckfrågan? Har ni någon spons?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olof Eriksson skrev:2616653Hur löser ni som kör rookie däckfrågan? Har ni någon spons?
Åhå, vi har inte pratat med Bridgestone än så jag vet inte vad jag själv kommer ha nästa år.RaceMe skrev:2616735Inte ett skit, som dom flesta. Oavsett om man är A eller B förare. Har du något på G? Tänkte du sponsa alla rookies nästa år eller, varför ställer du frågan?
Men en liten baktanke finns det väl. Jag satt å chattade lite med Ludde ikväll och han tog upp att komma upp hit å träna nån sväng nästa sommar. Tänkte kolla om man kunde fixa en träningsvecka här där vi kör mestadels motocross men även en del supermoto. Tänkte att man kanske kunde knyta det till bridgestone på något sätt.Olof Eriksson skrev:2616832Åhå, vi har inte pratat med Bridgestone än så jag vet inte vad jag själv kommer ha nästa år.
Jag är väl mest nyfikenMen en liten baktanke finns det väl. Jag satt å chattade lite med Ludde ikväll och han tog upp att komma upp hit å träna nån sväng nästa sommar. Tänkte kolla om man kunde fixa en träningsvecka här där vi kör mestadels motocross men även en del supermoto. Tänkte att man kanske kunde knyta det till bridgestone på något sätt.
Men det är så på utvecklingsstadiet att iden inte ens finns på papper
*edit, problem med svenskan

Tänkte då får ni känna på hur det är för mig att åka till en tävlingwheelie82 skrev:2616846Tycker jag låter bra, pax för o samåka med Ludde!![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem