Till er Rookies, frågan om däck

Olof Eriksson skrev:
2616653 Hur löser ni som kör rookie däckfrågan? Har ni någon spons?

Inte ett skit, som dom flesta. Oavsett om man är A eller B förare. Har du något på G? Tänkte du sponsa alla rookies nästa år eller, varför ställer du frågan?

RaceMe skrev:
2616735 Inte ett skit, som dom flesta. Oavsett om man är A eller B förare. Har du något på G? Tänkte du sponsa alla rookies nästa år eller, varför ställer du frågan?
Åhå, vi har inte pratat med Bridgestone än så jag vet inte vad jag själv kommer ha nästa år.

Jag är väl mest nyfiken :näsblod Men en liten baktanke finns det väl. Jag satt å chattade lite med Ludde ikväll och han tog upp att komma upp hit å träna nån sväng nästa sommar. Tänkte kolla om man kunde fixa en träningsvecka här där vi kör mestadels motocross men även en del supermoto. Tänkte att man kanske kunde knyta det till bridgestone på något sätt.

Men det är så på utvecklingsstadiet att iden inte ens finns på papper ;)

*edit, problem med svenskan

Last edited:
Olof Eriksson skrev:
2616832 Åhå, vi har inte pratat med Bridgestone än så jag vet inte vad jag själv kommer ha nästa år.

Jag är väl mest nyfiken :näsblod Men en liten baktanke finns det väl. Jag satt å chattade lite med Ludde ikväll och han tog upp att komma upp hit å träna nån sväng nästa sommar. Tänkte kolla om man kunde fixa en träningsvecka här där vi kör mestadels motocross men även en del supermoto. Tänkte att man kanske kunde knyta det till bridgestone på något sätt.

Men det är så på utvecklingsstadiet att iden inte ens finns på papper ;)

*edit, problem med svenskan

Tycker jag låter bra, pax för o samåka med Ludde! :yoparty

*/ ?>
Back