Till dig som körde över klaffbron i Trollhättan...

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
...igårkväll vid 22 tiden. Du brassade på ganska bra från Björndalen hållet och kom i full fart mot bron, förbi bommarna. Ställde dig sedan PÅ bron. Såg att du tvekade när du backade bak lite innan du la på fullt och körde iväg. Vet inte om du kollade bakåt efteråt, men bron öppnades med full fart preciiiis efter du kört över. Hoppas du hade bråttom till något väldigt viktigt för det där var jävligt vågat. Vi drack öl på strandgatan och såg hela körningen :tummenupp!

Du kommer säkert inte gå ut med att det var du och jag nämner inte hojmodell och utrustning på föraren. Men hoppas du får en bra och trevlig midsommar!

Det önskar jag även resten här på forumet också får!

/KB

Snubben som körde över bron, hade han svart kostym, shades och hatt på sig samt rökte :yoparty

Ytterligare en moralpaniktråd...?

För min del handla det inte om nån moral predikan. Sen brukar det ta ett tag efter att signalen gått på den bron tills att bommarna går ner. Har själv skyndat mig över vid nåt tillfälle;)

Herregud kan ni slappna av eller? Jag är ingen moralkärring. Vart bara en jävligt frän och vågad manöver :D Men om han ska tveka så där igen så kanske det inte slutar lika bra nästa gång ;)

Reggad 10 sek innan han skriver i denna tråd, berättar att han även kört i jeans och tröja och hans hoj är krashad!!? På moralhoj.com? :tråkad

Bifogat

• 800px-Trolling_drawing.jpg
    800px-Trolling_drawing.jpg
    92 KB · Visningar: 225
Tufft, synd att han bommade hoppet precis.
Ställ dej och kolla ikväll igen, idag kanske han lyckas.

Snubben som körde över bron, hade han svart kostym, shades och hatt på sig samt rökte :yoparty

Och var "on a mission from God"..... :tummenupp

En av världshistoriens coolaste basister var med i den filmen. Donald "Duck" Dunn. Han gick tyvärr bort i våras vid 70 års ålder.

Sorry för OT men jag blev lite inspirerad...... :va ;)

Kalkylerad risk...finns det något som heter.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026