Till dig som har sjuk humor och har långtråkigt

Texten är dåligt skriven, tråkig och långsam. Alldeles för många oväsentliga ord har använts som utfyllnad som gör texten väldigt jobbig att läsa - det händer ingenting. Inte värd att ladda hem även om man har tråkigt.

...tycker jag.

För att ladda hem den ska man öppna ett nytt browser-fönster och köra med Copy/Paste av länken. Hotlink'ing verkar inte vara populärt hos Passagen.

andersbrink skrev:
För att ladda hem den ska man öppna ett nytt browser-fönster och köra med Copy/Paste av länken. Hotlink'ing verkar inte vara populärt hos Passagen.

OK. Sorry, my mistake. Nu funkade det. Men jag orkade inte läsa klart. Jag har en hel del sjuk humor, men ganska begränsat tålamod. Ledsen GSXR1100R, men tack för tipset ändå.

äh. jag printa ut skiten på papper på jobbet. ska läsa på tåget sen :)

andersbrink skrev:
Texten är dåligt skriven, tråkig och långsam. Alldeles för många oväsentliga ord har använts som utfyllnad som gör texten väldigt jobbig att läsa - det händer ingenting. Inte värd att ladda hem även om man har tråkigt.
Man måste ha sjuk humor för att uppskatta hur urflippad en berättelse kan bli.

Jag läser två sidor om dagen, väldigt underhållande och förvirrande :lol

Kjelle skrev:
Eller rättare sagt, innehåller inte någon text alls. Bara ett "länken finns inte"-meddelande. :huvet

Funkar att sätta ett mellanslag efter adressen också. Passagen är knas.
Tyvärr har jag inte energi att läsa texten.

Jag hade för mig att Liftarens guide till galaxen redan var utgiven, varför då publicera ett dåligt utkast till boken?

Näe, det där var bara ett dåligt plagiat på en idé som endast en mästare kan få att fungera.... (och knappt ens det, läs om Liftaren och se om ni fortfarande tycker att den är så genial, jag läste om den med stort nöje, men mindes den änå som väldigt mycket bättre än den var)

GuW skrev:
Jag hade för mig att Liftarens guide till galaxen redan var utgiven, varför då publicera ett dåligt utkast till boken?

Näe, det där var bara ett dåligt plagiat på en idé som endast en mästare kan få att fungera.... (och knappt ens det, läs om Liftaren och se om ni fortfarande tycker att den är så genial, jag läste om den med stort nöje, men mindes den änå som väldigt mycket bättre än den var)
Jag har inte läst den boken, men jag ska läsa den.

GuW skrev:
snipp/ läs om Liftaren och se om ni fortfarande tycker att den är så genial, jag läste om den med stort nöje, men mindes den änå som väldigt mycket bättre än den var /snipp

Själv tycker jag att liftarens bara blir bättre och bättre och för varje gång... :)

Drog ut den igår och läste lite på vägen hem. Mkt underhållande :hihi

matsa skrev:
Själv tycker jag att liftarens bara blir bättre och bättre och för varje gång... :)
Jag läste 60 sidor av liftarens guide... den är asball :tummenupp

Dessutom är min länk ändrad nu på 1:a inlägget, gott om tokiga författare :lol

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras