Till dig på Tungelstavägen idag

FarstaStrandMannen

Back on track
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Honda CR 250
Tack!

Missade precis avfarten mot Tullinge, och tänkte vända på stället. Men nu är man ju så jäkla van vid Lc4ans vändradie, så jag försökte mig på det med kawwan och det slutade rakt ner i diket :). Den hade surrat ner sig rätt ordentligt, så jag hade nog inte fått upp den själv.
Vilken härlig MC värld vi lever i, inom 3 minuter hade 6 hojar stannat för att hjälpa till.

Återigen Tack.

Vist är det skönt att hojåkarna hjälps åt. Hadde du åkt i diket med en bil hadde nästan ingen vågat stanna.
jag stannar altid om jag ser att det e någon med hoj som har problem men om det är någon med bil vågar man nästan inte då det finns folk som tycker att dom behöver min bil bättre än jag då.
Jag kanske har fördommar, men det värsta är när det finns folk som besannar mina fördomar :tungan

Akrylamid skrev:
2087937 Tack!

Missade precis avfarten mot Tullinge, och tänkte vända på stället. Men nu är man ju så jäkla van vid Lc4ans vändradie, så jag försökte mig på det med kawwan och det slutade rakt ner i diket :). Den hade surrat ner sig rätt ordentligt, så jag hade nog inte fått upp den själv.
Vilken härlig MC värld vi lever i, inom 3 minuter hade 6 hojar stannat för att hjälpa till.

Återigen Tack.

Tycker vi ger en riktigt FET applåd till de som hjälpte dig. :klappar

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form