Till Chille pille päron pung!

Vägra vurpa

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2003
Hoj
Fireblade 929 -01
TÖM DIN INKORG!!

Iallafall, skriver mitt PM här tillfälligt bara till dig.. :)

Tjena! Hur mår du och familjen?? :)

Tänkte bara säga att jag var uppe hos Johan innan och han brände adhd-filmen till mig, men det blev bara ljudet på filmen med, alltså ingen bild... :va

Jättekonstigt. Skivan verkar fylld med över 200 mb av nånting, men det enda som finns är en fil på 4 kb...?? :gnissla

Jaja, jag tänkte om du kunde bränna den istället till mig. Isåfall tar jag med mig en skiva nu i veckan om du kan, så får Johan hänga med för jag hittar inte till dig. :tungan

Pm:a mig så fort du kan bränna, jag kan hämta när som helst...(är ledig).. :)

Ps, min gixxer är så jävla skön att köra, men tyvärr så vill jag hellre ha en 1000....Bara så du vet.

Tjenare.

Familjen mår super. Jag däremot har ådragit mig en rejäl förkylning med lite feber inkluderat. Men ingenting som jag avlider av. :)

Du får gärna komma upp och hälsa på så bränner jag ut skivan till dig. Skit i skiva, det har jag. Ta bara med dej hojen så ska jag ut och testa så du inte köpt någon skithoj. :lol

Jag kommer att vara hemma i morron, till kl 17.00. Sen drar jag till ullevi och hejar på när ZLatan gör bort några kroater. Sen eventuellt så drar jag till ludvika och hälsar på mina päron. men det är inte bestämt än.

SÅ har du ingenting för dig imorrn på dagen är du välkommen upp på tullen så ska jag köra skiten ur din hoj. :)
om du inte hittar så ring innan så möter jag dig.

//chille-pille-som nu har den lille.

:D

Chille skrev:
Tjenare.

Familjen mår super. Jag däremot har ådragit mig en rejäl förkylning med lite feber inkluderat. Men ingenting som jag avlider av. :)

Du får gärna komma upp och hälsa på så bränner jag ut skivan till dig. Skit i skiva, det har jag. Ta bara med dej hojen så ska jag ut och testa så du inte köpt någon skithoj. :lol

Jag kommer att vara hemma i morron, till kl 17.00. Sen drar jag till ullevi och hejar på när ZLatan gör bort några kroater. Sen eventuellt så drar jag till ludvika och hälsar på mina päron. men det är inte bestämt än.

SÅ har du ingenting för dig imorrn på dagen är du välkommen upp på tullen så ska jag köra skiten ur din hoj. :)
om du inte hittar så ring innan så möter jag dig.

//chille-pille-som nu har den lille.

:D

gött att allt e bra men den lille!! då kanske ja kommer upp i nästa vecka så får du slita på dig stället för ja lova ju att du skulle få prova å gasa lite å så!! :tummenupp

GSX-R Micke skrev:
gött att allt e bra men den lille!! då kanske ja kommer upp i nästa vecka så får du slita på dig stället för ja lova ju att du skulle få prova å gasa lite å så!! :tummenupp

Gärna det. Så ska du få dig en kopp kaffe och en gammal blöja i nyllet, för gammal vänskaps skull. Det låter väl trevligt. :)

Chille: Hahaha, underbart!

Jag lovar dig, du får testa min hoj men inte imorgon för då tar jag bilen till dig. :arsele
Men kamkedjan är fixad inom 1 vecka (tror jag) så den som väntar på nåt gott du vet..Hehe

Fast det är klart, hinner du testa Gsx-r mickes hoj först så tycker du nog inte det är så roligt med min hoj. Men jag ska nog allt filma dig när du kör min så ska jag skryta med att det är jag som kör till mina polare..

Ringer dig imorgon eftermiddag.

Ha det gött! :)

Filmen är jäkligt häftig!

Det känns som vi körde igår nästan, helt underbart.

Farten är ju inte nån som klagade på iallafall...Hehe

Tack Chille!!

Chille skrev:
Gärna det. Så ska du få dig en kopp kaffe och en gammal blöja i nyllet, för gammal vänskaps skull. Det låter väl trevligt. :)

behöver ett nytt baldäck nu bara!! råkade börna lite för mycke ikväll när vi filma!! ska försöka fixa ett däck i helgen för båda måste ändå bytas, du vet ingen som har bandäck ruskigt billigt??

GSX-R Micke skrev:
behöver ett nytt baldäck nu bara!! råkade börna lite för mycke ikväll när vi filma!! ska försöka fixa ett däck i helgen för båda måste ändå bytas, du vet ingen som har bandäck ruskigt billigt??

När får jag köra GSXR då?

Mycket snack och en liten jävla verkstad.

:)

GSX-R Micke skrev:

Du kan få köpa ett av mig som jag skulle ha till R1:an innan den gick i graven...

Chille skrev:
När får jag köra GSXR då?

Mycket snack och en liten jävla verkstad.

:)

ja jobbar ju!! har varit i sthlm varenda vecka så de har inte blivit någe åkande å vädret har ju inte varit direkt underbart heller...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti