Geggamoja
Tjena tjejer! Här finnes ducati, tattos och stor balle! PMa för en åktur i vinter!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Duger det om han är kåt, glad och tacksam, samt ser ut som ett skämt?

Vad tjejer vill ha och vad tjejer säger att de vill ha överensstämmer aldrig.
Om det sen, bara, beror på att de är falska i grunden eller om de inte själva fattar vad de vill ha ska jag låta vara osagt.
Faktum är dock att den med störst plånbok och mest makt får ligga mest oberoende av utseende, personlighet eller humor.
Jag skulle nog påstå att det beror på hur stor självkändedom tjejen i fråga har. Kan iofs bara tala för mig själv, men jag vet exakt vad jag vill ha, och det är vad jag säger. (Men så har jag kanske för höga krav med, och kommer vara singel resten av livet. Återstår att se. Det jag skrev här är väl inte direkt en komplett "lista".)
Och jo, visst på verkar makt, men makt över vad? Om jag blir attraherad av en man så får ju han någon typ av makt över mig, och klart jag vill ligga med honom. Och det som man först blir attraherad av är ju just utseendet och personligheten.
Jag är, precis som du, helt övertygad att du tror att du vet vad du vill ha.
Vad tjejer vill ha och vad tjejer säger att de vill ha överensstämmer aldrig. (1)
Om det sen, bara, beror på att de är falska i grunden eller om de inte själva fattar vad de vill ha ska jag låta vara osagt.
(2)Faktum är dock att den med störst plånbok och mest makt får ligga mest oberoende av utseende, personlighet eller humor.

Och varför skulle det inte vara det jag "egentligen" vill ha?
(1) Rätt med modifikation...
Eftersom jag är urgammal så har jag massor av erfarenhet i ämnet och, oavsett anledningen som jag pratade om i mitt första inlägg, har jag aldrig stött på någon hittills.
Fast du skulle ju kunna vara undantaget som bekräftar regeln.
Tjena tjejer! Här finnes ducati, tattos och stor balle! PMa för en åktur i vinter!
Vad tjejer vill ha och vad tjejer säger att de vill ha överensstämmer aldrig.
Faktum är dock att den med störst plånbok och mest makt får ligga mest oberoende av utseende, personlighet eller humor.
Men frågan var väl inte heller direkt vilken typ av män vi tjejer helst ligger med, utan vad vi vill ha i en man.
Nä, jag är tillräckligt gammal jag med för att säga: Störst plånbok och mest makt kanske får ligga en gång med många tjejer, men de går tokbort i långa loppet... de är nämligen oftast översittare som går över lik så nä... DET är väldigt osexigt!
Finns det öht något långa loppet idag?
När kvinnan format om den maskuline hunken till en dreglande ja-sägare till jämnlikhetskämpe så är han ju inte spännande längre och det är dags att byta till en ny, mer spännande, kille att börja forma om...
Finns det öht något långa loppet idag?
När kvinnan format om den maskuline hunken till en dreglande ja-sägare till jämnlikhetskämpe så är han ju inte spännande längre och det är dags att byta till en ny, mer spännande, kille att börja forma om...
Himla sant!
Vad menar du är "stora ord"?
Män som kan läsa texter som "till alla sporthojstjejer" och förstår att spana ner i skrevet innan de börjar skriva, är attraktivt... finns ju en tråd för er boyz oxå, där kan ni raljera om tjejerna och att de måste ha stora meloner, hålla käft och hämta bärs åt er. Det är dock troligt att det inte är önskelistan på kvinnan i era liv, det är mer troligt att det är kravspecen för en servitris på en svartklubb, men hey, det är kanske henne ni vill ha, vad vet jag, jag jobbar inte där i alla fall.
Men frågan var väl inte heller direkt vilken typ av män vi tjejer helst ligger med, utan vad vi vill ha i en man. Det är ändå en viss skillnad. (Även fast just jag inte kompromissar oavsett om det gäller ligga eller äktenskap. Dejt möjligtvis, men bara för att jag vet att jag har krav bara en man jag känner uppnår, och att jag tänker att jag kanske kan bli övertygad om att jag borde modifiera "listan" lite. Men det har inte hänt än. Snarare tvärtom.)
Jag menar, de män kvinnor tror att de vill ligga med, och vilka män som faktiskt får ligga, stämmer kanske inte så bra, men vad en kvinna blir attraherad av, och vill ha, kan väl stämma oavsett.

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |