Till Alla Rossi Fans!

Ferry-Redberry

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Ort
GötheBurg
Hoj
Såld , Beslutsångest
hittade dom här klippen på Y-Tube, Något för alla Rossi Fans , Bra tidsfördriv , sen får man reda på en hel del också , om man nu har missat något. Tror det är alla parts jag har fått med, Totalt 7st


Legends: Valentino Rossi "The Doctor" Pt.1
[YOUTUBE-ID]rLBWfb2Yz-0&feature=related[/YOUTUBE-ID]


Legends: Valentino Rossi "The Doctor" Pt.2
[YOUTUBE-ID]rgEq_7FyFt4&feature=related[/YOUTUBE-ID]


Legends: Valentino Rossi "The Doctor" pt.3
[YOUTUBE-ID]5XfPzEzvVYk&feature=related[/YOUTUBE-ID]


Legends: Valentino Rossi "The Doctor" Pt - 4
[YOUTUBE-ID]wXoS9Gk309w&feature=related[/YOUTUBE-ID]


Legends: Valentino Rossi "The Doctor" pt.5
[YOUTUBE-ID]5k0rIuHjBtM&feature=related[/YOUTUBE-ID]


Legends: Valentino Rossi "The Doctor" pt.6 - Ch.1
[YOUTUBE-ID]e-2XRBEbVh4&feature=related[/YOUTUBE-ID]


Legends:Valentino Rossi "The Doctor" pt.6-Ch.2
[YOUTUBE-ID]rEQMNlEdRxM&feature=related[/YOUTUBE-ID]
 
Undebart. Som vanligt.
Men det blev jobbigt att fixa det till alla subscores.
 
Last edited:
Precis vad jag behövde så här på morgonkvisten. :tummenupp

Till Er som ännu inte sett denna Gud köra live, börja genast planera och åk på ett motogp, ni lär inte bli besvikna :yoparty (klipp från Assen då Rossi gjorde en enorm uppkörning, se blogg).
 
Last edited:
Underbart.......visst får man nästan en klump i halsen :)
 
i part 2 , så ser man vid vissa tillfällen en hel svart yamaha med alla dekaler o sånt på , sen så har rossi typ svart gul ställ på sig , Lyckades inte hitta några bilder men vet någon om han körde nått motogp med den färg kombinationen ... BTW Sjuuuuuuukt snygg är yamahan i hel svart

Edit: hittade en bild , denna kombinationen är sjukt snyggt men sen finns de en med en hel svart yama

bild:
rossi020207_824t.jpg
 
Last edited:
It's all about Rossi baby :yoparty :yoparty

Här är färg kombinationen jag menade , körde han motogp med denna kombination nångång ? eller är de bara reklam sak.

a97cb7e898b9ce5be5d5f5b655e03415_425_283.jpg


6bc7187db18a90f767cba7fdd5f2ef38_430_270.jpg
 
Nope det är bara vintertestkåpor/ställ.....
Den svarta hjälmen med svärdet är den grymmaste någonsin!
 
Nope det är bara vintertestkåpor/ställ.....
Den svarta hjälmen med svärdet är den grymmaste någonsin!
den e grymaste:tummenupp
tack tilltrådskaparen men annars finns de tusentals på youtube så du vet ciao:tummenupp
 

Bifogat

Killen är en legend utan like.
Vad vore MotoGP utan Rossi och hans charm?!?

Rossi Spettacolo!!!



//Dio
 
riktigt föredömme för alla förare, ödmjuk och bjuder på sig själv....

The Ride Like The Devil
 
Bravissimoooo!

Tack så mycket Ferry-Redberry för en av dom bästa inläggen på flera år här på sporthoj! :tummenupp :klappar :klappar :bow Du har givit mig hoppet tillbaka om denna sida:)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top