Till alla er som älskar Sagan om Ringen

Jag som inte har fejsboken. Är det harry potter? Det som dom andra länkar till?

Jag är över 14 år gammal. Så nej den kommer inte slå Sagan om ringen.

Jag skulle dock gärna se en filmatisering utav Terry Goodkinds böcker. Trollkarens första regel, Tårarna sten, blodets försammling och så vidare alla 23 böcker.

Längtar mest av allt till stephen kings talismanen, tyvärr verkar det inte bli nån film konstigt nog men en 6 timmars tv-serie

Sent from Iphone 4 via Tapatalk.

Jag som inte har fejsboken. Är det harry potter? Det som dom andra länkar till?

Jag är över 14 år gammal. Så nej den kommer inte slå Sagan om ringen.

Jag skulle dock gärna se en filmatisering utav Terry Goodkinds böcker. Trollkarens första regel, Tårarna sten, blodets försammling och så vidare alla 23 böcker.

Hur vore det om du klickade på länken?

Bilbo är en barnbok jämfört med trilogin Sagan om Ringen. Tyckte Peter Jackson lyckades oerhört bra med filmerna. Ska trots allt bli intressant att se hur bra han kommer att lyckas med Bilbo.

Krävs inte medlemskap på Facebook för att se teaser filmen med Peter Jackson ovan.

Läste en hel del fantasy böcker när jag var yngre. Ett bra ungdomsäventyr tror jag hade varit att filmatisera är Sagan om Belgarion.

Tyckte att Wheel of Times började lovande, men sedan spårade det tyvärr ut. Författaren verkade inte kunna avsluta sin historia i tid och hann givetvis inte heller skriva klart berättelsen innan han dog. En annan fick ta över och jag tror inte sista boken släppts än. Om man filmatiserat den bokserien hade det kunnat bli vad Glamour var för såpserierna.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år