Till Örebro i helgen? 29:e-30:e

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Tja!

Tänkte försöka ta mig till örebro i helgen för lite motard åkande men har lite transport problem, så om någon åker förbi jönköping och har en hoj & sittplats över så skulle ja vara jätte tacksam.

Kan i värsta fall skicka upp hojen med Emmi men hon kommer till Örebro först på söndag, hon skulle visst någon annanstans först hmmm...

Mvh Peter

Last edited:
glömt mina handskar

Shit, packade ut hojjen och utrustningen i ösregnet på eksjöbanan och inser att jag missat få med min ena handske.... Någon som vet var närmaste hojbutik mellan eksjö och örebro ligger? :huvet

Mascot Motor i Nässjö ligger typ vid McDonalds i centrum, 2 mil åt fel håll men det kanske det är värt. Har ganska mycket prylar.

Malmö-motard skrev:
2334380 Shit, packade ut hojjen och utrustningen i ösregnet på eksjöbanan och inser att jag missat få med min ena handske.... Någon som vet var närmaste hojbutik mellan eksjö och örebro ligger? :huvet

Spelar roll vart närmaste butik ligger. Du kan låna av mig. Har div nya och beggade handskar i olika storlekar.

Kliar du mig, så kliar jag dig. Det vet du. :tungan

RaceMe skrev:
2334424 Spelar roll vart närmaste butik ligger. Du kan låna av mig. Har div nya och beggade handskar i olika storlekar.

Kliar du mig, så kliar jag dig. Det vet du. :tungan

Vi har precis fått tillstånd att leka lite på banan efter 12 idag här i Eksjö, så jag får trots ditt generösa erbjudande ändå åka iväg o shoppa ett par handskar. Mina är ändå så söndervurpade att ett par nya skadar nog inte haha Hittade en butik här i eksjö.

Ses i örebro ikväll, jag hämtar The_Wanderer kl 16 i Mjölby sen drar vi vidare till örebro :fyllisar

Emmi skrev:
2334394 Mascot Motor i Nässjö ligger typ vid McDonalds i centrum, 2 mil åt fel håll men det kanske det är värt. Har ganska mycket prylar.

Hittade butiken på nätet, såg bra ut. Drar dit o kollar lite. Tack för tipset

Last edited:
Malmö-motard skrev:
2334868 Vi har precis fått tillstånd att leka lite på banan efter 12 idag här i Eksjö
Ses i örebro ikväll, jag hämtar The_Wanderer kl 16 i Mjölby sen drar vi vidare till örebro :fyllisar
Gött mos!
Tar med en platta öl så vi klarar den svåra B-vitamin bristen man kan få av sådanahär övningar.
Cs senare!

*/ ?>
Back